Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on vaatia huutiksessa huutajilta tunnistautumista?

Vierailija
05.04.2010 |

Eipä varmaan saa ainakaan parasta hintaa, kun suurin osa porukasta ei välitä noista maksullisia lisäpalveluita ostella. Ja huijatuksi tulemisen voi välttää pyytämällä maksun käteisellä noudettaessa tai etukäteen ennen kuin postittaa.

En ymmärrä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon ja se on tosi rasittavaa näin myyjän kannalta. Ymmärrän ihan hyvin.

Vierailija
2/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajattelee että aktiivisesti myy/ostaa huutonetistä. Loppujen lopuksi pieni ja lähes ilmainen juttu JOS ei kyse ole ihmisestä joka kerran vuodessa ostaa yhden euron arvoisen tavaran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle 300 kauppaa olen tehnyt ja kohdalle on osunut vain yksi ostaja joka ei lunastanut huutoaan.

Vierailija
4/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rajaa minut pois, koska kännykkäni on työsuhde ei siis minun nimelläni ja pankkini on Tapiola.

Vierailija
5/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole tunnistautunut enkä ole ajatellut sitä tehdäkään. Jos joku rajaa minut pois niin rajatkoon sitten. Omapahan on menetyksensä ;-)

Kohdalleni ei myöskään ole tullut yhtään hupihuutelijaa ikinä, joskus joku on hyvällä syyllä perunut kaupat.

Vierailija
6/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana noin 500 kauppaa ja hupihuutajia ehkä 30 kpl

Vierailija
7/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan 100 palautetta ja kerran hupihuutaja. Näin sen jo heti hänen palautteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi