Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kuinkas moni teistä miehistä myös nuolee peppureikää? ;)

Vierailija
25.04.2010 |

Itselleni sattunut kohdalle 5-6 tällaista mukavan estotonta tapausta. :)

Parasta on tietty kun myös n*ssii persettä kielellä, mutta sitä on toistaseks uskaltanut tehdä vain yksi.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina kun nuolen mammaa niin kieli menee myös pepulle. Mamma tuntuu tykkäävän...

Vierailija
22/133 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pitkästä aikaa palstalla ja kumman tutulta tuntui aloitus, kunnes tajusin, että tämähän on oma aloitukseni vuoden takaa. :D

No, voin väliaikaitietoja kertoa. Aloin viime kesänä tapailla vakituisemmin yhtä miestä ja se ei pitkään aikaan nuollut takaosastoa, eikä harrastettu edes anaaliseksiä alkukuukausina, mutta niin vaan ne peppuhommat kuitenkin suurinta osaa miehiä kiinnostaa ja kiihottaa.. Ja nykyään miehenikin sekin suihkussa nuolee peppua silloin tällöin, omasta aloitteestaan sen aloitti. Varmasti nuolisi useamminkin, jos erikseen pyytäisin. Mutta annan asioiden mennä omalla painollaan. ;) terv. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suostu nuoleen mun peppua, vaikka haluisinkin. Kerran sit tuli porukassa moinen touhu yleensä puheeks, ja yllätyin kun yksi mieheni kavereista tekee sitä ihan mielellään. Kerran sit sain kerättyä tarpeeks rohkeutta ja pyysin sitä nuoleen mun peppua, suostu onneks eikä kertonut miehelleni mitään. Ja mieheni ei edelleenkään tiedä pikku "harrastuksestamme" mitään, vaikka teemme sitä joskus parikin kertaa viikossa. Hän tulee käymään tai menen hänen luokseen ja aina olen saanut täydellisen tyydytyksen hänen käsittelyssään.

Vierailija
24/133 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parempaa, kuin maistella naista joka puolelta... kielellä kutitella tiukkaa anaalia. Sitä voisn tehdä yhä uudestaan.

Vierailija
25/133 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ( M42) tykkään nuolla pillua ja myös persereikää. On aivan ihanaa livauttaa kieli ryppyreiälle, nuolla sitä ja ruveta nussimaan sitä kielellä. Olisi aivan fantastista, jos naisella olisi sellainen löystynyt perse, joka olisi raollaan heti, kun pakaroita hieman levittäisi... Olisi ihana pyöritellä kieltä siellä hänen anuksessaan. Ai että sellainen kiihottaisi ;-) .

Vierailija
26/133 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai nuolen myös peppua, ihana kuulla niitä naisen nautinnon voihkaisuja kun pitkin nuolaisuin nuolee aina pimpistä peppuun asti. Mies 30v

Vierailija
27/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuolemme molemmat niin mies (47v) kuin nainenkin (25v)

Vierailija
28/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai joskus.Onhan se ihana se levittää se pakara kun nainen on kyljellää sängyllä.Kumpiki reikä ihanasti aukeaa ja oikein käskee nuolemaa ennen panoa.Kokeilkaa ja nauttikaa kumpiki suosittelen.m36

Vierailija
29/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma mies tule ikinä sitä tekemään. Jälleen yksi asia, josta jään sitten elämässäni paitsi :(

Vierailija
30/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suihkussa käydessää tekee suoli huuhtelun suihkulla , jonka jälkeen haluaa minun nuolevan ja työntävän kielen kärjen sisään. Jonka jälkeen sormi ja sitten kalu

Vierailija
31/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillä nuollaan rouvan peppu. Hän pitää siitä ja myönnän että on oikeasti kiihottavaa kun naisella on dildo pillussa ja minä nuolen anusta. Rouva saa siitä sellaiset orgasmit että hymyilee pitkään =)

Vierailija
32/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen tottakai koko systeemin, kyllä on pillu märkänä ja kulli kovana sen jälkeen.

t. m-50

Vierailija
33/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen mielelläni. Mielestäni parasta seksissä.

Vierailija
34/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen pyllyä melkeinpä mieluummin kuin pillua :)

Vierailija
35/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolen pyllyä melkeinpä mieluummin kuin pillua :)

Kunhan se on puhdas, niin olen samaa mieltä. Vaikka hän näennäisesti pitääkin, luulen että sitä harrastetaan enemmän minun eduksi kuin hänen.

Vierailija
36/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin terveydenhoitajana voin todeta että peräsuoli ei ole koskaan pelkän "saunan/suihkun" jälkeen puhdas. Koko peräsuoli pitäisi pestä desinfiointiaineella että tulisi oikeasti sellaiseen kuntoon, että sinne kielen voisi työntää. Mutta itsehän ne infektionne sitten kannatte. Olen töissä myös törmännyt ihaniin kurkku/nielu-tulehduksiin, jotka johtuvat juuri tästä teidän mukaanne "harmittomasta" huvista.

Vierailija
37/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei nuole ( en ole kyllä pyytänytkään) mutta mies ketä välillä panen nuolee ja tuntuu niin hyvältä!

Vierailija
38/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen kysymys kun kaikkihan tietää mitä sieltä anaalista tulee niin eikö se ällötä?

En oo peppuseksii kokeillu, mutta ei sen suhteen oo mitenkään estoja eli voisin kokeilla. Pelkäisin vaan et mies aattelis et oon jotenki kuvottava yms. Onko nää vaan mun omia harhaluuloja?

N18

Vierailija
39/133 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen kysymys kun kaikkihan tietää mitä sieltä anaalista tulee niin eikö se ällötä?

En oo peppuseksii kokeillu, mutta ei sen suhteen oo mitenkään estoja eli voisin kokeilla. Pelkäisin vaan et mies aattelis et oon jotenki kuvottava yms. Onko nää vaan mun omia harhaluuloja?

N18

Poikakaverit ite ehtiny ehottaa koittaa peppuun ja yleisesti oon kuullu et jätkät tykkää ku saa peppuunki panna, mut siin vaihees ku vastavuorosesti ehdottaa niitten kakkosee jotain ni on heti nounou, paitsi tänhetkinen ;)

Sääliks käy niit miehiä ku eivät tiiä mistä jää paitsi ku luulevat vaan leimautuvansa hintiks jos huomaavatkin pitävän peppuleikeistä, musta siinä ei oo mitään homoa nii kauan ku naisen kanssa touhuaa.

Vierailija
40/133 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkari.t kirjoitti:

Näin terveydenhoitajana voin todeta että peräsuoli ei ole koskaan pelkän "saunan/suihkun" jälkeen puhdas. Koko peräsuoli pitäisi pestä desinfiointiaineella että tulisi oikeasti sellaiseen kuntoon, että sinne kielen voisi työntää. Mutta itsehän ne infektionne sitten kannatte. Olen töissä myös törmännyt ihaniin kurkku/nielu-tulehduksiin, jotka johtuvat juuri tästä teidän mukaanne "harmittomasta" huvista.

Kaikessa hauskassa on riskinsä :)

Kannattaa muistaa että sinä näet vain ongelmatapaukset työssäsi. Itelle ei ole tähän päivään asti tullut mitään. Käytän kyllä yleensä suuvettä jälkeenpäin, en tiedä onko mitään käytännön merkitystä, enemmän rituaali varmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme