Olenko ihan hullu?
kun suunnittelen sairaanhoitajan/kätilön opintoja, vaikka minulla on ihan ok työ kaupallisella alalla, palkka 2700 eur (ja kaupallisen alan koulutus). Lisäksi lapset syksyllä 4 ja 2,5v. Olen kerännyt säästöjä sen verran että taloudellisesti pärjättäisiin.
Tuleeko opiskelusta mitään noin pienten lasten kanssa, vai pitäisikö odottaa vielä vuosi?
Onko joku kokeillut opiskelua pienten lasten kanssa?
Kommentit (4)
Eli jos haluat pitää tulotason samana niin ei kannata...
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä että olen väärällä alalla ja hoiva-ala voisi olla mun juttu. Kannaattaako sitä tehdä vielä 35v. työtä josta ei tykkää vaan sen takia että menettäisi muutaman satasen/kk alaa vaihtaessaan?
Saa kommentoida!
ap
vielä nuori ja työvuosia paljon jäljellä! Eli kannattaa vaihtaa alaa, jos tunnet ettet ole omalla alallasi. Kannattaa ottaa selvää pystyisitkö opiskelemaan aikusispuolella. Pienten lasten kanssa opiskelu on rankkaa (on kyllä muutenkin), mutta mahdollista! Eli eikun vaan täyttämään hakupapereita!
vielä nuori ja työvuosia paljon jäljellä! Eli kannattaa vaihtaa alaa, jos tunnet ettet ole omalla alallasi. Kannattaa ottaa selvää pystyisitkö opiskelemaan aikusispuolella. Pienten lasten kanssa opiskelu on rankkaa (on kyllä muutenkin), mutta mahdollista! Eli eikun vaan täyttämään hakupapereita!
Mietin jo yli 10v. sitten kun aloittelin tradenomiopintoja että pitäiskö sittenkin hoitoalalle. Samoin mietin monesti opiskelujen aikaan, ja vielä työelämässä jatkuvasti. Bisness-maailman ns. kovat arvot eivät vaan sovi minulle.
t. ap
ps. kätilöksi voi opiskella vain ns. nuorisokoulutuksena (ainakin Metropoliassa).
Eli jos haluat pitää tulotason samana niin ei kannata...