Mieheni kaveri otti suihin MIEHELTÄNI
Elikkäs, mieheni vietti kaveriporukalla iltaa kotonamme vkl. Viina virtas ja aamun pikku tunneilla mieheni ja yksi kaverinsa pelasivat pokeria koneella.. Kaverilta loppu rahat ja mieheni TARJOUTUI vippaamaan jos kaveri ottaa häneltä suihin!! Hetken kaveri empi mutta totesi "jos sit vähän vaan lipasen".. Kukkia huuleen ja pokerirahaa käteen! Mitä helvettiä? Miten itse suhtautuisitte? Koen pettämisestä ja koen myös oikeuden että mua vois joku "vähän lipasta" kans, mieluiten rahaa vastaan tottakai.
Kommentit (67)
Kiva kun jatkuu nämä ja mauskis.. Uusi sain
Vierailija kirjoitti:
Mulle eka suihinotto toiselta mieheltä kävi kans puolittain vahingossa ja hetken mielijohteesta. Seuraavana päivänä nolotti ja oli hiukan morkkis olo. Mut sit tilanne alkoi houkuttaa uudelleen. Siinä on juuri sitä kielletyn hedelmän makua, joka ainakin itselle antaa aina mukavan ja kihelmöivän jännityksen tunteen. Ei mennyt kauaakaan, kun otettiin sama uusiksi. Kyllä nautin kun kaveri purkautui suuhuni ja maistelin spermaa kielelläni pyöritellen. Tossa on jotain ihanasti kihelmöivää ja kiellettyä, salaista kaksoiselämää. Jos muut vain tietäisivät, että antaudun pylly pystyssä mieskaverilleni.
Mulla oli vähän sama tilanne. Parhaan kaverin kans oltiin sen mökillä kesällä saunassa ja vähän otettiin olutta. Siinä sit avauduttiin molemmat ja puhuttiin naisista ym parisuhde jutuista. Välillä uimaan ja takas. Kaveri siinä herkistyi ja ensin sitä taputtelin jalalle ja lohduttelin. Lopulta halattiin ja kun irrotettiin niin huomasin että kaverilla seisoi! Naurahdin ensin mut sitten yllätin itsenikin ja otin siitä kiinni ja vielä vetelin edestakaisin. Alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan mut kohta imaisin tuon suuhuni. Kohta kaveri laukesi voimalla enkä päässyt karkuunkaan. Hetken kuluttua teki saman minulle.
Tuo oli molemmilla eka kerta miehen kanssa. Aamulla oltiin vähän vaitonaisia mut sitten tehtiin sama ja vielä selvinpäin. Tämä on ollut meidän salaisuus, ei olla puhuttu vaimoillemme, välillä on pidetty näitä saunailtoja ja myös saunottu😁
Joko miehesi on tullut kaapistaan ulos vai piilohomoileeko yhä?
Vierailija kirjoitti:
Löydettiin laivalla toinen mies hyttiimme. Tai vaimo ja tämä toinen olivat jutelleet ensin kannella tupakalla. Oli meillä ollut puhetta kolmannesta pyörästä mut silti yllätyin että nytkö se oikeasti tapahtuu. Noh, baarin kautta hyttiin ja siellä sitten tutustuttiin lähemmin. Vaimo ja sanottakoon vaikka Timo, kävivät suihkussa ja minä lopuksi yksin. He olivat jo aloitelleet kun palasin. No vaimo sai molemmilta ja lopuksi vain makailimme sviittimme sängyllä. Olin juuri nukahtanut kun tunsin että jotain tapahtuu. Timo alkoi minua imemään ja vaimo katsoi silmät tapillaan. En voinut pyytää lopettamaankaan ja Timo jatkoi loppuun asti. Aamulla otettiin vielä kerran uusiksi ja timo jatkoi edellistä toimintaa.
Ollaan pidetty tämän jälkeen yhteyttä ja sovittu vähän seuraavaa tapaamista. Vaimo haluaisi katsoa kun teen samaa Timolle. En tiedä, pystynkö ja jänistänkö sitten h hetkellä. Vähän kyllä houkuttaa, Timosta kun on tullut vähän kaveri molemmille vaikka sängyssä oltu vain tuo yksi kerta. Asutaan kumminkin naapurikaupungeissa.
Laivamatka tapahtui pikkujoulu aikaan.
Otettiin tämä viikko sitten uusiksi. Oltiin Timon luona kylässä. Vähän ensin viiniä ja syötävää, sitten saunaan ja yhdessä suihkuun. Vaimo oli aiemmissa puheissa rohkaissut mua imemään Timoa mut en luvannut vaikka toisaalta halusin kokeilla. Sitten touhujen jälkeen makailtiin sängyllä kunnes rohkaisin mieleni ja otin Timolta suihin. Kohta oltiin 69 asennossa ja vaimo tuijotti ja sormetti. Laukesimme Timon kanssa lähes samaan aikaan, molemmat jatkoimme vielä kunnes varmasti oli molemmat saaneet nieltyä kaiken. Yllätyin kuinka kiihottavaa tuo kaikki oli eikä toisen sperma ollut vaikeaa niellä.
Nautimme tästä kaikki, on meille jo ihan normaalia. Seksi muiden miesten kanssa ei mua houkuta yhtään mut meidän kolmen kesken tämä on vain seksiä missä kaikki nauttii ja saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon hetero vaimo ja lapset. Otin hieroja lta suihin oli aikaisemmin hierona vaimoani ja nuollut sille orgut ja hän hankasii terskallaan vakoa. Ei ollut ehkäisyä ei antama työntää. Kiihottotti
Mikä helvetin kuningasidea sulla on nostaa 12v vanha ketju ylös.
mikäs kuningatarta ahdistaa
Mikä helvetin kuningasidea sulla on nostaa 12v vanha ketju ylös.