Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näkee unia "elokuvan" muodossa?

Vierailija
01.04.2010 |

En tajua miten oon alkanut nähdä unia, jotka on ihan kuin elokuvia. Tapahtumat etenee loogisesti, hommassa on juoni ja lopputekstitkin tulee. Ja sitten herään. Eikä nämä "leffat" oo mitään olemassaolevia vaan mun pään tuotoksia. Viime yönä näin tosi ahdistavan kauhuleffan ja olin aamulla ihan kylmänhikinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television katselu, pelien pelaaminen ym. vaikuttaa suoraan alitajuntaan - aivot reagoi kaikkeen visuaaliseen siitä lähtökohdasta, että se kuuluu osana vallitsevaan tietoisuuteen - ja vaikka ihminen järjellä päättelee että ei kuulu, niin kaikesta jää silti jälki alitajuntaan. Tän huomaa siitä, että esimerkiksi lapset piirtävät nykyään kuvia aivan kuin ne olisi leikattu osasta leffaa tai tv-ohjelmaa. Ne on esimerkiksi rajattu niin kuin ne olisivat osa suurempaa kokonaisuutta, ja reunoilla voi näkyä esimerkiksi osa ihmistä, taloa ym, aivan kuin tarina sitten jatkuisi paperin ulkopuolella samalla tavalla kuin konsolipelin näkymä jatkuu kun pelaaja liikuttaa hahmoaan.

Vähemmän median kulutusta siis ap:lle. :)

Vierailija
2/2 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä esim tekstitettyjä unia. Ja en edes muista koska viimeksi olisin avannut telkkarin, joskus pari viikkoa sitten ehkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi