Seksitön elämä :(
Tyttäremme täytti juuri vuoden, olemme harrastaneet seksiä tytön syntymän jälkeen ehkä noin kuusi kertaa :( Haluni ovat kadonneet kokonaan eikä loppua näy. Oikeastaan tämä seksittömyys alkoi jo odotusaikana kun menetin haluni noin rv 10 eivätkö ne ole siis edelleenkään palanneet. Odotusaikana seksiä oli muutamia kertoja, silloin mies ymmärsi jos en halunnut mutta nyt alkaa olla parisuhde kovilla ja pelkään että suhteemme kaatuu. En kuitenkaan voi pakottaa itseäni mihinkään mitä en halua :( Onko kohtalotovereita vai olenko jonkinlainen luonnonoikku?
Kommentit (25)
mutta toisaalta olen tyytyväinen että harrastan seksiä koska tiedän että sitten mies pysyy taas vähän aikaa tyytyväisenä eikä vaadi seksiä.ap
Mulla ainakin meni imetysten lopetuksen jälkeen vielä n. puolisen vuotta ennen kuin seksihalut alkoivat palautua. Mutta kyllä ne lopulta palasivat.
Älä ajattele, että et enää halua, siitä tulee vain negatiivinen kierre. Anna seksille mahdollisuus, se voikin alkaa taas tuntua paremmalta kuin uskoitkaan.
ilman seksin vaatimista? Ehkä kannattaisi aloitella sellaisesta toisen hellästä huomioimisesta; hieronta, selän hively, halaukset... mistä vain tykkää. Ettei olisi homma vain yhdyntäkeskeistä.
9 kuukauteen.kun tarkemmin ajattelen niin seksi ja kaikki siihen liittyvät oksettavat minua enkä siksi edes tahdo ajatlla mitään siihen liittyvää.joskus jos olemme jotain mihen kanssa vähän viritelleet niin pienikin vastoinkäyminen saa minut taas luovuttaman. en ikinä itse tee aloitetta mieheni tekee aina. viimeeksi seksiä on ollut ehkä noin puoli vuotta sitten.olen tarjonnut miehelle mahdollisuutta käydä vieraissa mutta hän ei halua.ap
Mitä mukavaa noin ylipäätään haluaisit tehdä, noin ihan itsekkäästi ajatellen? Teetkö koskaan noita ns. omia juttujasi tai onko teillä miehen kanssa yhteisiä kiinnostuksen kohteita (muita kuin lapset..)?
Yleensä seksihalujen totaalinen katoaminen kertoo jostain muustakin, eli et ole tyytyväinen parisuhteeseen ja/ tai muuten elämääsi täysin.
4
läheisyyttä tai jos on niin mieheni haluaisi sen johtavan aika seksiin. muutenkin riitelemme paljon emmekä arvosta toisiamme. emme tee enää mitään yhdessä perheenä vaan illat istumme vain telkkarin edessä ja menemme nukkumaan, eri aikaan.
Öisin riitelemmä myös paljon aina kun lapsi herää syömään,ja olemme molemmat väsyneitä. tyttö syö vielä erittäin usein. uskon että vaikka en varsinaista väsymystä koekaan niin se voi silti olla yksi syy tähän. vuoteen en ole nukkunut yhtään kokonaista yötä.ap
että ihan ekana saat väsymyksen pois. Sitten alat tehdä omiakin juttuja. Keskustelet miehen kanssa ja koitatte löytää sen hellyyden uudelleen ilman yhdyntää ensialkuun.
Olen antanut miehelleni luvan käydä vieraissa...en ole vuoteen nukkunut yhtään yötä..tämähän kasvaa kuin klassinen provo...
se että koska lapsemme syntyi kun olimme seurustelleet vasta n.vuoden että tunteeni ovatkin kadonneet kokonaan :(ap
Harrastamme seksiä noin kerran kuussa. Pakotan itseni siihen miehen vuoksi. En tunne mitään, liukuvoiteella mennään. Jos saisin valita, en haluaisi seksiä ikinä enää.
Näin ei ole aina ollut. Sairaus vaikuttaa kokonaisvaltaisesti.
Mies on ihana ja ymmärtäväinen ja hellimme toisiamme päivittäin. Minä vain en enää kykene tuntemaan *seksuaalisesti* mitään.
Olen antanut miehelleni luvan käydä vieraissa...en ole vuoteen nukkunut yhtään yötä..tämähän kasvaa kuin klassinen provo...
Yösyömisesta pitää päästä eroon, eipä ihme että on raskasta eikä parisuhdekaan voi hyvin jos yöllä pitää useammankin kerran (?) tuon ikäistä syöttää..
Tutustukaa ns. lempeään unikouluun tai kysykää neuvolasta apua.
Haluaisin todella tuosta tavasta eroon. Olen vasta 23 vuotias enkä todellakaan haluaisi että loppuelämäni on tälläistä.ap
vaikka soitat sinne ihan tämän takia! Kerrot tilanteen ja väsymyksesi, ja sanot että tarvitsette apua lapsen nukkumiseen ja yösyötäistä eroon pääsemiseen.
Lapsen hampaillekin on pahaksi jatkuva yösyöminen, ei yksivuotias tarvitse yöllä maitoa (tai mitä nyt annattekin, toivottavasti ette ainakaan mehua tms.).
Kuinka seksi sujui kun seurustelitte? Jos se toimi siloin sen saa toimimaan myöhemminkin, olette olleet vasta 2 vuotta yhdessä josta lapsen kanssa vuoden. Imetit kuukauden ja pulloa olet antanut loppuajan. Jos imetys toimisi niin se olisi tietysti helpompaa kuin pullojen kanssa venkslailu. Tarpeeksi velliä nukuttaessa niin se riittää vauvalle aamuun ja saatte kaikki nukuttua. Seksin puuttumisesta ei kannata nyt huolehtia, sen suhteen on erilaisia kausia. panostakaa enemmän, että molemmat saa vuorollan nukkua ja levätä, isä välillä ruokkii lasta jos ei työpäivä ja ratkokaa riitelemisenne vähemmälle. Laittakaa tietokoneet ja telkkarit joksikin aikaa kiinni ja menkää yhtäaikaa nukkumaan.
emme eroa pikkulapsi aikana koska sehän on tietenkin parisuhteen kannalta erittäin rankkaa aikaa mutta välillä teksisi mieleni luovuttaa. Mieheni olisi varmaan onnellisempi jonkun toisen kanssa jolta saisi myös seksiä.ap
kun tapasimme seksi oli todella ihanaa ja sitä oli paljon, mutta eikös aina uudessa suhteessa?ap
meillä ei ole 1-vuotiaat todellakaan yöllä syöneet - yösyötöt on lopetettu kaikilta lapsilta siinä 6-8 kk iässä ja hyvin ovat oppineet nukkumaan ilman sitä tissiä tai pulloa. Vaatii toki joidenkin lasten kohdalla ennemmän tsemppausta vanhemmilta, tassuttelua ja sylittelyäkin, mutta onnistuu kun ei anna heti periksi.
Mitä vanhemmaksi lapsi kasvaa tuolla menolla, sitä vaikeammaksi se yösyötöistä luopuminen menee. Ja lopulta hintana voi olla myös lapsen pilalle menneet hampaat :(
monta tuntia tai sitten alkaa kauhea huuto joka ei lopu ennen kuin aitä maitoa tulee. on vaan niin helppoa hakea se maito sitten unet jatkuu, väsyneenä ei jaksa vaikka tiedän että pitäisi. toinen ongelma on se että kun nukumme perhepedissä tuon lapsen möyhkimisen huomaa, eri tietty olisi jos nukkusi omassa sängyssään.no itsepä olen perhepedin valinnut :)ap
niin alatko haluta sen aikana vai onko koko ajan pakkopullaa?