Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutis ja "nouto"

Vierailija
30.03.2010 |

Miten voi olla että toiset ostajat käsittää noudoksi sen, että myyjä kiikuttaa tavaran jonnekkin ostajan valitsemaan paikkaan monen kilometrin päähän?

Ymmärrän tämän jos kohteessa erikseen mainittu että käy treffit jossain. Mutta muuten, tosi ärsyttävää. Ja vaikkei laittaisi noutoa ollenkaan kohteeseen vaihtoehdoksi vaan vain posituksen niin silti ollaan ruinaamassa noutoja ja kuljetuksia tavaralle

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun n 2 km päässä rautatieasemasta ja taas tänään joku ehdotti treffejä rautatieasemalla siihen aikaan kun mieheni pääsee töistä. Ilmoitin en halua kävellä 4 km 5 € huudon takia, varsinkin kun oli vaihtoehdot nouto tai postitus. Ja sama homma, nipo akka. Laitoin neutraalin ja kirjoitin älä ikinä ota muhun yhteyttä.

Vierailija
2/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdotettiin siis treffejä n.5km päähän, eikä meillä ole edes autoa:/ Kerroin miksei onnistu,mutta olin silti joustamaton.

Ja vaihtoehtoina oli nouto tai posti. Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on noin tyhmä niin ei sille mitään voi.

Vierailija
4/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotettu 2 e housujen takia treffejä naapurikaupunkiin. Matka olis mulle maksanut 8e :D Enpä lähtenyt treffailemaan vaan sovittiin, että posti hoitaa homman.

Vierailija
5/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minut teilattiin ja haukuttiin täysin: että olen nipo, hullu ym "kivaa".

Vierailija
6/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ovat kiltisti tulleet kotoota hakemaan) itse (myyjänä) olen joskus ehdottanut tapaamista jonnekin, kun aikataulut eivät ole sopineet muuten. Ja varmaa on, etten kenenkään kotiin tavaroita låähde kuskaamaan. (Myyn siis halvalla låähinnä vaatteita)

Vierailija
7/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siis oo isoista rahoista kyse,siksi en jaksa kuskaillakaan

ap

Vierailija
8/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaaminen johonkin jonnekin oman matkan varrelle on ok, jos aikaa on ja molemmille sopiva aikataulu löytyy. mutta silloin pitää olla ajallaan, toiden odotuttaminen on tosi epäkohteliasta.

Minäkään en kyllä ala kuljettelemaan asioikseni yhtään mihinkään, vaikka bensatkin maksettaisiin. Oma aika on sen verran kortilla, että lasken sille sellaisen summan, että sitä harva viitsii maksaa.

Vierailija
9/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä on, että kysytään, sopisiko treffit Helsingin keskustassa, kun nouto on merkitty naapuri kaupungista.

Vierailija
10/10 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouto on nouto, ei tuonti. Saakeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan