Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehen pitää mielestäsi tehdä esileikin aikana?

Vierailija
06.01.2010 |

Meillä käydään tästä vääntöä. Miehen mielestä esileikissä naisen kuuluu antaa miehelle suuseksiä ja sitten hommiin. Mies ei sormeta, ei nuole (no ei tosiaankaan), ei juuri liiku, selällään vaan makaa.

Ja sitten saan haukut päälle kun en "kostu normaalisti" (eli miestä hyväilemällä).

Miehen mielestä normaali nainen kostuu suuseksiä antamalla, joka ikinen kerta. Siis vuosi toisensa jälkeen. Ei mistään ensihuumasta kyse.

Mitä teillä muut, mitä miehet suostuu tekemään esileikissä?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen suurin nautintohan on tietysti tuottaa nautintoa miehelle, ja jos ei ole, nainen on omituinen. Ei mitään puhettakaan, että mies voisi tehdä jotain toisin...

Niin, mullakin on mies, joka ei näköjään juuri esileikeistä välitä, paitsi omalle osalleen. Joskus kyllä välitti, mutta viimeisen vuoden aikana on hävinnyt esileikit ja ylipäänsä kaikki, mikä voisi mullekin nautintoa tuottaa. Ja kun asiasta yrittää sanoa ja puhua, ei syyttävästi vaan niin, että hän ymmärtäisi (ja tilanteeseen tulisi ehkä jopa muutosta), mies vetää hernekeitot nenän kautta nieluun ja syyttää mua friikiksi.

Vierailija
62/93 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niskaa, kasvoja, rintoja ja vähitellen käsi eksyy housuihin ja tässä vaiheessa olenkin kyllä jo litimärkä ja ärsyttää kun haluis eka orkun mulle sormin, mutta mä kyllä jo siinä vaiheessa haluisin jotain muuta sisääni....että tasan ei käy joululahjat!

N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä haluaa siis tosissaan ja himoitsee miehen lihaa, niin pelkkä ajatuskin seksistä tuon miehen kanssa pitäisi saada naisen kosteaksi. Olen kuullut että on naisia jotka saa jopa orgasmin suihin ottaessa.

Vierailija
64/93 |
06.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen suurin nautintohan on tietysti tuottaa nautintoa miehelle, ja jos ei ole, nainen on omituinen. Ei mitään puhettakaan, että mies voisi tehdä jotain toisin...

Niin, mullakin on mies, joka ei näköjään juuri esileikeistä välitä, paitsi omalle osalleen. Joskus kyllä välitti, mutta viimeisen vuoden aikana on hävinnyt esileikit ja ylipäänsä kaikki, mikä voisi mullekin nautintoa tuottaa. Ja kun asiasta yrittää sanoa ja puhua, ei syyttävästi vaan niin, että hän ymmärtäisi (ja tilanteeseen tulisi ehkä jopa muutosta), mies vetää hernekeitot nenän kautta nieluun ja syyttää mua friikiksi.

Minä olen jopa joutunut taivuttelemaan naista, että se suostuisi nuoltavaksi tai sille saisi antaa minkäänlaista esileikkiä, eikä tämä ollut enää mikään teinityttönen.

Vierailija
65/93 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelee, halaa, sivelee kylkiäni ja reisiäni, hamuilee kaulaa.

Hellii ja leipoo rintojani, ottaa esim. molemmat nännit suuhunsa yhtaikaa - mulla isot rinnat, joten fyysisesti mahdollista + erittäin kiihottavaa molemmille.

Hivelee pyllyvakoa, sormettaa, nuolee mielellään pimppaa sekä ennen sisäänmenoa että asennonvaihtojen välissä... Mitä milloinkin keksii. Meillä siis vilkas ja antoisa seksielämä.

Vierailija
66/93 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siedä tuollaista, parempaa on tarjolla vaikka kuinka paljon!

Vierailija
67/93 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille Hyvä musiikki taustalle!

Vierailija
68/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käsken naisen ottaa suihin ja pyllistän jotta saa nuolla mun persereikää ja runkata mun kullia. Sitte nain sitä hetken pilluun, tyrkkään kyrvän perseeseen ja aah... annan sperman lentää.

Vierailija
69/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulee aloittaa hitaat lähestymiset muutama tunti ennen seksiä. Ensin pieniä kosketuksia, halauksia, hipauksia, huomiota, virittäviä sanoja.

Sitten järjestää rauhaisaa hetkeä ennen sänkyyn menoa, jotta mieli tyhjenee arjesta. Sängyssä ensin hierontaa ja keskustelua hyvistä fiiliksistä, sitten kädet kiertelemään vartalolle, suukkoja, kietoutumista, nuolemista, jos hän tuntee itsensä hyvin puhtaaksi (minua ei tuoksu kyllä mitenkään haittaisi), sormihyväilyjä, pieni fantasian poikasia ja lopulta voi sitten yhdyntäänkin mennä.

Eli kaikki vastuu miehellä. Seksin aikana voi nainenkin sitten heittäytyä aktiiviseksi, muttei esileikissä.

Tuo kaava mielyttää minuakin kun olen hyvässä vireessä, mutta välillä olisi nopeampikin paikallaan.

Vierailija
70/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minua panettaa runkkaan kullin kovaksi ja vedän päälle liukuvoidetta, sitten muijalta housut pois ja kulli sisään. Panen ensin niin kauan että muija laukeaa ja annan sen jälkeen oman sperman lentää piste

Vierailija
71/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minua panettaa runkkaan kullin kovaksi ja vedän päälle liukuvoidetta, sitten muijalta housut pois ja kulli sisään. Panen ensin niin kauan että muija laukeaa ja annan sen jälkeen oman sperman lentää piste

Ja sit heräät unestasi ja vedät hanskaan, kun et ole onnistunut naista saamaan. :D :D

Vierailija
72/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sisään lähetyssaanaajassa ja lauettava on kolmessa minuutissa. Muuten vaimo sanoo että "Ei sulta tuu, jatketaan huomenna".

Vein neitsyyden tuolta naiselta 16 vuotta sitten ja siitä asti olen yrittänyt saada häntä vapautumaan estoistaan ja nauttimaan seksistä. Vielä en ole luovuttanut, kyllä se siitä varmaan ihan pian...

Sydän itkee verta kun lukee minkälaisia kusipäitä toisilla on miehinä. Saisipa edes kerran nuolla pimppiä.... hyi mua, liian pervoa.

Vierailija
73/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina suuteli,silitteli, helli,hieroi klitorista ja teki vaikka mitä ihanaa,nyt se käy vaan suoraa asiaan ilman mitään esileikkejä. Koita siinä sitten nyt innostua.

HALUAN HYVÄN VANHAN AJAN TAKAISIN,heti!

Olen sanonut asiasta mutta ei sitä kiinnosta.

Tervetuloa pitkään suhteeseen naiset.

Olen vasta kolmekymppinen :( mitä tämä on sitten 10-10 vuoden päästä,en edes halua ajatella.

Vierailija
74/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sisään lähetyssaanaajassa ja lauettava on kolmessa minuutissa. Muuten vaimo sanoo että "Ei sulta tuu, jatketaan huomenna". Vein neitsyyden tuolta naiselta 16 vuotta sitten ja siitä asti olen yrittänyt saada häntä vapautumaan estoistaan ja nauttimaan seksistä. Vielä en ole luovuttanut, kyllä se siitä varmaan ihan pian... Sydän itkee verta kun lukee minkälaisia kusipäitä toisilla on miehinä. Saisipa edes kerran nuolla pimppiä.... hyi mua, liian pervoa.

Mitä? Eikö saa yhtään kauempaa harrastaa seksiä. Eihän siinä nainenkaa saa tulemaan vaikka haluaiskin?Koita nyt vielä hyvä ihminen puhua sille,eihän tossa ole mitään nautintoa kenellekkään. Eikö voisi vaikka masturboida yhdessä että estot vähitellen vähenisi tai kokeilla dildoa tai jotain?

Vierailija
75/93 |
05.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suudellaan, hyväillään, mies antaa suuseksiä, joka kerta jos mä haluan :)

Kaipaan kaulan näykkimistä ja pyydän sitä

Vierailija
76/93 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö saa yhtään kauempaa harrastaa seksiä. Eihän siinä nainenkaa saa tulemaan vaikka haluaiskin?Koita nyt vielä hyvä ihminen puhua sille,eihän tossa ole mitään nautintoa kenellekkään. Eikö voisi vaikka masturboida yhdessä että estot vähitellen vähenisi tai kokeilla dildoa tai jotain?

Eipä juuri. Ehkä osasyynä on se ettei vaimo ole koskaan saanut orgasmia muutoin kuin omin käsin. Joskus takavuosina minä melkein sain hänet laukeamaan klittaa hieromalla mutta se oli silloin "hyvän ja villin seksin aikaan". Dildot on käyttämättömänä kaapissa ja vaimo kyllä masturboi yksinään mutta minun läsnäoloni kuulemma häiritsee keskittymistä. Minun pitäisi kuulemma vastaavasti itse hoidella itseni.

Kyllähän se onnistuisikin mutta jos parisuhteessa pitää tulla toimeen masturboimalla niin onko se parisuhde?

Vierailija
77/93 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tyydyttää nainen seksissä eikä itseään ja päinvastoin...eli mun mielestä miehen pitää tehdä kaikkensa naisen eteen seksissä(kin)

Mies pirkanmaalta 40v

Vierailija
78/93 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tyydyttää nainen seksissä eikä itseään ja päinvastoin...eli mun mielestä miehen pitää tehdä kaikkensa naisen eteen seksissä(kin) Mies pirkanmaalta 40v

Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Itse yritän parhaimpani mukaan viivyttää laukeamista ennen kuin naiseni on saanut orgasmin. Sitten kun hän sanoo että tulee, niin se on merkki meikäläiselle "loppukirin" aloittamisesta. Ja yleensä saadaan samaan aikaan. Ja se on tosi makeeta se!

Vierailija
79/93 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei anna minun edes yrittää ja onkin sanonut ettei hän ikinä pysty saamaan orgasmia yhdynnässä vaan ainoastaan itse klittaa stimuloimalla. Joskus nuorempana on veivattu tunti yhteen putkeen ja ainut seuraus oli kipeät paikat kummallakin.

Ainut tapa saada yhtä aikaa on että vaimo masturboi itsensä ensin ja kun hän on jo tulossa niin minä tulen sisään.

Vierailija
80/93 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies aina suuteli,silitteli, helli,hieroi klitorista ja teki vaikka mitä ihanaa,nyt se käy vaan suoraa asiaan ilman mitään esileikkejä. Koita siinä sitten nyt innostua.

HALUAN HYVÄN VANHAN AJAN TAKAISIN,heti!

Olen sanonut asiasta mutta ei sitä kiinnosta.

Tervetuloa pitkään suhteeseen naiset.

Olen vasta kolmekymppinen :( mitä tämä on sitten 10-10 vuoden päästä,en edes halua ajatella.

No elä anna mennä suoraan asiaan. Kai sullakin on mahdollisuus puuttua tilanteeseen? Mies ihan selvästi on alkanut tyydyttämään itseään sinussa. Hyvä nainen, vaadi haluamaasi!

M34