Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun tuntee olevansa yksinhuoltaja avoliitossa?

Vierailija
30.03.2010 |

Hoidan lapset tarhaan ja pois,teen ruoat,pesen pyykit,imuroin,käyn kaupssa..tiskit toi ukko hoitaa kyllä välillä.Muuten nukkuu 10-11 saakka ja sen jälkeen pelaa xboxillaan.Jäi siis n.kk sitten työttömäksi,minä olen äitiyslomalla,raskaana viikolla 37.Silloinkin kun olimme töissä,jäi suurin osa kotitöistä minulle.Minulle jää 99_% lasten iltapesut ja iltasadut.Mies ei kyllä oo lukenut varmaan vuoteen iltasatua

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilempä että saan tulokkaankin kanssa valvoa ja mies nukkuu perse homeessa pitkälle aamupäivään

Vierailija
2/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ryhdyt ihan virallisesti yh:ksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todellakin hänen tulisi hoitaa puolet kotitöistä.

Sä voisit takavarikoida sen x-boxin =D

Mä en oikeesti sietäisi tuollaista tilannetta hetkeäkään. Kissa pöydälle ja keskustelemaan. Sovitte selkeän työnjaon. Mites asiat menee sitten, kun vauva syntyy?

Vierailija
4/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan hänen on hoitaa esikoista ainakin synnytyksen ajan. Jos ei homma muutu, niin sitten laita kävelemään.

Vierailija
5/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kauheeta marinaa ja valitusta!Melkein mielummin tekee itse kun kuuntelee sitä valitusta!

Ja kuulemma kodissamme on liian sotkuista/liikaa tavaraa että viitsisi siivota(!)

Vierailija
6/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä ja sikalassa kasvanut ja vaikka mitä...

Vierailija
7/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvan synnyttyä pyydät sitä vähän jeesiin. Tai käymään vaikka kaupassa...koita puhua miehelles, oikeesti.

Vierailija
8/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi edellinen..

Täällä sama tilanne, mies nukkuu just nyt. Ite nousin 1,8-v:n ja 2 viikkoisen kanssa ennen seitsemää. Meillä se vei edes tiskaa. Sitä kutsuu kohta perheetön elämä. Tänään on neuvola ja otan asian siellä puheeksi. Itseä vaivaa masennus ja paha väsymys tlanteen vuoksi. Aion pyytää apua neuvolasta.

Vierailija
9/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut vähän samanlaista, mutta nyt kun lapsia on enemmän kuin yksi tarvitaan toisenkin panosta.

Nykyään mies hoitaa lasten aamu- ja iltapesut, antaa isommille iltapalan ja auttaa siivouksessa esim. imuroi osan asunnosta. Kävisi viikolla kaupassakin, mutta käyn itse kun hän tulee illalla sen verran myöhään.

Vierailija
10/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tietty puolihuolimattomasti että olet ajatellut pyytää äitiäsi (tai jotain muuta sukulaista) auttamaan kotitöissä kun et jaksa enää tehdä niitä yksin. Toivottavasti tajuaa jo siitä ja alkaa tehdä enemmän. Jos ei tajua niin seuraavalla kerralla sanot samaa ja lisäät perään kun sä et tee täällä kotona mitään. Eiköhän mene perille. Toimii ainakin täällä. Heti kun mies haluaa aiheesta keskustella niin ehdota että voisi olla viisainta tehdä selkeät osa-alueet molemmille ja aikataulut milloin/mihin mennessä ne on hoidettava (ettei tarvitse aina patistaa) ja loput teette yhdessä. Ja tietty seksiä et mitenkään jaksa kun olet niin väsynyt kotitöistä ja lasten hoidosta ja voit lisätä että jos saisit niihin apua niin ehkä sitten jaksaisi seksikin kiinnostaa.

Vierailija
11/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei kaikki kehtaa sitä myöntääkkään. Meillä sama homma, paitsi että mies kyllä hoitaa työnsä ja joskus pitkiäkin päiviä ja lisäksi hoitaa ulkohommat yms. Jokainen tehköön sen mitä jaksaa...

Vierailija
12/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä todellakaan.

Vierailija
13/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen sanonut ja ukko tajuaa kyllä..mutta on niin uppoutunut peleihinsä..ja seksiä meillä ei ole koska mies pihtailee!

ap

Vierailija
14/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympille pitää mainita että otathan kalaöljyjä tuplamäärän ja D-vitamiinia µg/vrk? Auttavat kummasti synnytyksen jälkeiseen masennukseen, paras olisi tietty aloittaa ne jo ennen sitä. Samoin soijaa kannattaa syödä paljon sillä omat estrogeenitasot on tosi matalat raskauden ja imetyksen takia. Soijajauho maksaa lähikaupassa 1,55e/pss ja tee joka päivä vaikka pirtelö jossa vajaa puoli desiä soijajauhoa, ½-1 banaani ja rasvatonta maitoa (vielä parempi jos soijamaitoa) ja sauvasekoittimella sekaisin. Parissa viikossa viimeistään auttaa. Samoja reseptejä suosittelen ap:llekin.

Vierailija
15/15 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies joka kattoo telkkaria yömyöhään ja viikonloppuaamuisin nukkuu univelkojaan pois. Tosi ärsyttävää vaikka käykin töissä ja minä en. Apua en pyydä mutta kodin kunnosta se ei saa valittaakaan. Jos ärsyttää ettei ruokapöydälle mahdu syömään niin ottaa sitten vain rätin kauniiseen käteensä.