Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiat halut

Vierailija
30.03.2010 |

Mistä voi johtua äkkinäinen ehkä noin neljä-viisi kuukautta sitten valtavasti lisääntynyt seksihalujen kasvaminen?

Olen kohta nelikymppinen nainen. Nuorempana luultavasti keskimääräistä pidättyvämpi seksin suhteen. Miestäni enemmän olen aina kaivannut seksiä, mutta nyt halut ovat lisääntyneet todella huomattavasti ja hyvinkin yhtäkkiä. Haluaisin miestäni periaatteessa päivittäin jossei useammankin kerran ja vähän kaikkia muitakin siinä samassa. Työkaverit kiinnostaa, työmatkalla mielikuvitus laukkaa, työpaikalla täytyy käydä välillä vessan puolella. Tiedän, että mieheni ei mitenkään tällaiseen tahtiin pysty ja en ole edes yrittänyt siksi häneltä kovin paljon pyytää. Olemme olleet 15 vuotta yhdessä, en ole edes kertonut miten paljon oikeasti haluaisin, koska olen melko varma, että tämä lähinnä ahdistaisi miestäni.

Pitäisikö minun olla peräti terveyteni puolesta huolissaan? Onko kellään muulla vastaavaa kokemusta? Tavallaan nautinkin jatkuvasta kutinasta, mutta liika on liikaa ja nykyisessä parisuhteessani ei tätä janoa ole mahdollista sammuttaa, joten toivon tilanteen menevän ohi. Välillä tuntuu, että melkeimpä en hallitsisi itseäni, mutta pettämään en sentään ole sortunut.

Sauvan ostin ensimmäistä kertaa elämässäni ja saahan siitä helpotusta, mutta miestä se ei korvaa, se on ihan selvä. Lääkärillekö pitäisi mennä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä, sillä erotuksella että olen aina ollut seksuaalisesti aktiivinen.

Ja nyt halut on vain entisestään lisääntyneet kun olen vähän alta 40 v.

Ja mieheni on minua vanhempi ja hänen halut on työn ja iän vuoksi vähentyneet kertaan viikossa.

Mikä ei minulle riitä ja on surullista.

Asiaa olen ratkonut puhumalla miehelleni ja itsetyydytyksellä.

Tunnen vain itseni välillä omituiseksi haluineni ja mietinkin että hukkaan menee tällä hetkellä tämä "tavara".

Ja olenkin ajtellut että ne naiset jotka ovat ottaneet 10 v. nuoremman miehen ovat saattaneet tehdä seksuaalisuuden kannalta oikean ratkaisun.

Ja itseään vanhemman miehen ottaneet henkisesti paremman ratkaisun, ehkäpä.

Mutta odottelen tässä vaihdevuosia jotka ovat edessä 15 vuoden päästä joten eiköhän halut siihen mennessä tasaannu.

Vierailija
2/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää taas sopii niin hienosti siihen mitä oon miettinyt. Siis oikeesti ihanaa kuulla että alkaa seksi maistua. Tässä on nyt 35v mies runkannut kohta puolet elämästään kun ei naisia juurikaan seksin harrastus kiinnosta. Ehkä siis minullakin elämä alkaa sitten viiden vuoden sisällä? Todella kypsää..

Nauttikaa siitä tunteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aikaisemmin mieheni ja minun halut ovat käyneet yksiin. eli seksiä on ollut n. 2-3 krt vko.

Mutta miehen halut ovat pikkuhiljaa vähentyneet. Hän on tällä hetkellä tyytyväinen kertaan viikossa. Mikä taas ei minulle riitä.

Ja tämä tuottaa ongelmia.

Vierailija
4/4 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlaisia kokemuksia. Tosin olen eronnut eikä vakituista suhdetta mutta halut jostain syystä neljäkymmpiä täytyttyä kasvaneet ja paljon.

Monenlaista rakastajaa jo kokeiltu erottuani kolme vuotta sitten, mutta melkeimpä jonkinlainen addiktio minulla nykyisin on seksin suhteen. Pakko saada vähintään omaa kättä ja usein.

Välillä olen miettinyt, että seksillä on liian iso merkitys elämässäni kun ei paljon jaksa muuta edes miettiä, mutta minkäs teet kun näköjään muuttuu melkein nymfomaaniksi vanhoilla päivillä.

Kaipa haluun vaikuttaa hormoonit yms., tuskin sinullakaan mitään lääketieteellistä vaivaa on, mutta helppoa ei tuollainen yhtäkkinen muutos ole. Minullakin hiljattain kun tapasin todella kiinnostavan miehen, jollain tavalla peräti pidättelin ja salasin tätä haluani ettei mies vaan ihan olisi siitä säikähtänyt. No se juttu loppui sitten muuten vain.

Jostain pitäisi löytyä minullekin mies jolla halut käy yksiin, mutta helppoa se ei ole. Onko sellaisia edes? Sinulla tietysti hankalampi tilanne kun on mies ja kaikki. Ymmärrän oikein hyvin tuskasi kun oma kulta ei varmastikaan pysty huutoosi vastaamaan.

Pettämään en sinua kannusta, se tuskin tuo kenellekään onnea, erilaisia apuvälineitä jne. sen sijaan suosittelen kokeilemaan yksin ja yhdessä miehesi kanssa. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta ehdottaisin myös etsimään uusia urheilu ym. harrastuksia, joilla saa energiaa purettua sopivasti. Ainakin minulla välillä toimii, välillä taas ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä