Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRAAT IHMISET

Vierailija
27.12.2009 |

Kun lukee tätä palstaa niin väkisin ihmettelee onko vauva lehden julkaisupuoli tosiaan yhtä sairas kun täällä kävijät.Tänne kirjoittaa kaikki joilla on jotain vikaa yläpäässä ja alapäässä.JOS LEHTI OTTAISI VASTUUN JA SULKISI TÄMÄN NIIN SAIRAAN NETTIOSION TAI VÄHINTÄÄN VAATISI ETTÄ TÄNNE KIRJOITTAMINEN VAATISI REKISTERÖITYMMISEN.

Siirtykää ikähmiset kirjoittamaan näitä sairaita juttuja ET-lehteen joka on eläkeläisille tarkoitettu HOX TEHKÄÄ JOTAIN

Mamma vuosimallia-88

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyvä asia, että mammat jaksavat lukea ja valvoa näitä juttuja. Eihän siitä muuten mitään tule. Ihmiset kirjoittelee väljästä pillusta ja naiset tykkää sperman nielemisestä ym. ym...

Mammoilla nyt vaan sattuu olemaan paikat niin kuivina, että sitä pientä kostuketta he täältä hakevat. Ja mikä ettei, ihan siinä mielessä minä ainakin tänne kirjoittelen. Mulla hyvä ja antava vaimo, seksiä riittää, välillä aika ronskiakin.

Vierailija
62/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu te ootte kipeitä saaaaaaaaairaat runkari eks oo muuta paikkaa ku joku vauvalehti

Nainen23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuutena vauva-lehden seksipalsta on paras mitä on tarjolla. Jopa kansainvälisesti. Keskustelu on 95% asiallista toisinkuin suoli24.

Voi vittu te ootte kipeitä saaaaaaaaairaat runkari eks oo muuta paikkaa ku joku vauvalehti

Nainen23

Vierailija
64/88 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää keskustelu. Mikä pakko ihmisillä on lukea sellaisia keskusteluja jos pitää niitä sairaina?

Yleensä kuitenkin otsikossa lukee mitä aihetta keskustelu käsittelee. Siinä voi jo jättää lukematta jos se niin ällöttää ja toinen mikä on. Tämä on seksipalsta herran jestas. Seksi palstalla ei yleensä ole mitään söpöjä juttuja. Sitä varten oot muut osiot. Kukaan ei pakota lukemaan näitä juttuja jos ne ällöttää tai ovat sairaita.

Sitä varten keskustelupalstat on tehty että niissä voi keskustella ja sitä varten gategoriat on jaettu että omat asiat pysyisivät omilla puolillaan.

Turha tulla tänne valittamaan, että keskustelut ovat sairaita, sinä ketä valitat, miksi luet ne sitten kumminkin jos ne ovat sairaita? Kuten mainitsin, otsikossa näkyy aihe ja jollei siinä niin viimeistään ensimmäisessä kirjoituksessa näkyy mistä aiheesta keskustellaan. Siinä voi jo painaa paluu painiketta jos ällöttää.

- n88 -

Vierailija
65/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minut ??? Olen jatkuvasti pillun puutteessa ja sitten ei jää muuta kuin tämä palsta. Jos saisi elävää pillua, niin kyllä taatusti mieluummin nussisin sängyssä kuin olisin sormeilemassa tätä myllyä. Tyytyisin kyllä siihenkin, että edes sormella saisi sivellä,,,sieltä kosteiden huulien välistä...Lääke olisi siis tiedossa, mutta kun kukaan ei anna sitä...oi,, mitä mä teen ???

Vierailija
66/88 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää keskustelu. Mikä pakko ihmisillä on lukea sellaisia keskusteluja jos pitää niitä sairaina?

Yleensä kuitenkin otsikossa lukee mitä aihetta keskustelu käsittelee. Siinä voi jo jättää lukematta jos se niin ällöttää ja toinen mikä on. Tämä on seksipalsta herran jestas. Seksi palstalla ei yleensä ole mitään söpöjä juttuja. Sitä varten oot muut osiot. Kukaan ei pakota lukemaan näitä juttuja jos ne ällöttää tai ovat sairaita.

Sitä varten keskustelupalstat on tehty että niissä voi keskustella ja sitä varten gategoriat on jaettu että omat asiat pysyisivät omilla puolillaan.

Turha tulla tänne valittamaan, että keskustelut ovat sairaita, sinä ketä valitat, miksi luet ne sitten kumminkin jos ne ovat sairaita? Kuten mainitsin, otsikossa näkyy aihe ja jollei siinä niin viimeistään ensimmäisessä kirjoituksessa näkyy mistä aiheesta keskustellaan. Siinä voi jo painaa paluu painiketta jos ällöttää.

- n88 -

Nää on niitä moraalisaarnaajia. He itse ovat mielestään niin mallikelpoisia ihmisiä ja toiset tekevät vaan vääryyksiä. Niillä on varmaan sellaset renttumiehetkin, joita pääsevät haukkumaan ja moittimaan päivästä toiseen. Joillekin naisille se on ihan elämäntehtävä näköjään.

M34

Vierailija
67/88 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- n88 -

Nää on niitä moraalisaarnaajia. He itse ovat mielestään niin mallikelpoisia ihmisiä ja toiset tekevät vaan vääryyksiä. Niillä on varmaan sellaset renttumiehetkin, joita pääsevät haukkumaan ja moittimaan päivästä toiseen. Joillekin naisille se on ihan elämäntehtävä näköjään.

M34

Vierailija
68/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkatte. Käyn laittamassa microon poppareita :) Tämähän muuttui ihan aikuisviihdepalstasta normaaliksi viihdepalstaksi :)

Mistähän seksi-osiossa oikein saisi keskustella ilman sairaan pervon leimaa ? (ainakin käy sääliksi ap:n ukkoa, jos sillä sellainen on)

Vierailija
69/88 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopion allaolevan kirjoituksen ja nyt lukiessani näitä juttuja joita täällä on niin on myönettävä että toimitus tai kuka on täällä vastuussa voisi siistiä tätä palstaa.

JOS TÄÄLLÄ TOSIAAN ON NÄIN SAIRAITA MIEHIÄ NIIN EI TÄMÄ HYVÄKSI VOI OLLA NUOREMMILLE VANHEMMILLE.

Vierailija - 13.1.2010 18:55 (49/50)

voisitko parantaa,,,

..minut ??? Olen jatkuvasti pillun puutteessa ja sitten ei jää muuta kuin tämä palsta. Jos saisi elävää pillua, niin kyllä taatusti mieluummin nussisin sängyssä kuin olisin sormeilemassa tätä myllyä. Tyytyisin kyllä siihenkin, että edes sormella saisi sivellä,,,sieltä kosteiden huulien välistä...Lääke olisi siis tiedossa, mutta kun kukaan ei anna sitä...oi,, mitä mä teen ???

Vierailija
70/88 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lause jonka poimin tässä ketjussa esintyneen miehen kirjoituksessa

"Olen jatkuvasti pillun puutteessa ja sitten ei jää muuta kuin tämä palsta. "

Hirvittää jos tänne tällaiset kirjoittaa voisi webimasteri tehdä jotain tai Vauvalehden toimitus.

Samaa mieltä edellisten kanssasivotkaa tämäm palsta.

3 lapsen Äiskä

Vierailija
71/88 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikö ne sinunkin lapset ole syntyneet pillua antamalla ??? Mikä kumma teitä äiskiä kiinnostaa täällä seksipalstalla. ?? Kertokaa nyt ihmeessä ainakin yksi syy. Sukkien kutominen ja leivonta löytyy ihan muualta. Te kaikki taidatte kuitenkin olla vähän silleen kallellaan, että mitähän ne pervot siellä kirjoittelee,,heh hee...ja meillähän on täällä ihan vapaata ja mukavaa, ja ihan pikkuisen me teitä kyllä säälitäänkin. Onhan meillä toki tiedossa, että teilläkin on halut, mutta siihen se teillä jääkin....heh hhee..

Vierailija
72/88 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän te kerjäsitte, että saisitte kausihistella miten sairaita ihmisiä tänne kirjottaa. Webmaster voisi poistaa tämän koko keskustelun ja te voisitte pitää suunne supussa tän asian kanssa, kun eihän tässä ollu alunperin edes minkäänlaista aihetta. Edelleenkin, tämä on SEKSIpalsta, ei mikään aihevapaa tms.

M34

Vierailija
73/88 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vaikka kuinka kukin nainen täällä väittää et hyi olkko. Yököttäviä keskusteluja. Niin silti heistä löytyy se pervompikin puoli mikä palaa kiinnostuksesta lukea ne "ällöttävämmätkin" keskustelut. Sitä ei vain kehdata myöntää.

-n88-

Vierailija
74/88 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on nyt teidän aikaansaama provo

Sulle ihan tiedoksi että tää ketju on tosi aiheellinen täällä viihtyy tosi pervot miehet

Marjukka 36

Vierailija
75/88 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on oon samaa mieltä.

Mirkku

Vierailija
76/88 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄSSÄ TAAS ESIMERKKI: Vierailija - 23.1.2010 13:55 (1/1)

nakukuvia

Oletteko laittaneet omia nakukuvia nettiin?Jos olette niin mist voi katella?

Henna 33

Vierailija
77/88 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä omituisiakin palstoilla, mutta mitä sitten? Tarviiko kaikkea lukea?

Taitaa taas se koira älähtää, kehen kalikka kalahtaa. Ette kai mammakollegat ole loukkaantuneita "pihtarivaimo" yms keskusteluista?

Vierailija
78/88 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun mielestä tällä palstalla on niin sairaita henkilöitä, niin miksi itse täällä kirjoittelet? Luuletko kenties olevasi parempi ihminen, kun haukut palstan aiheesta puhuvia ihmisiä? Pitäskö kattoa peiliin ja todeta "Mulla ei nyt ole kaikki kohdallaan."

Eikä muuten ole hirveesti perusteluja kuulunut väitteillesi, tuskinpa siihen pystytkään.

M34

Vierailija
79/88 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 Taisi kalikka kolahtaa kun jne onhan täällä ihan pervoja juttuja aina vähän välillä et voi kieltää tätä tosiasiaa.

Heikki

Vierailija
80/88 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tiettävästi erään sisäsiittoisuuteen taipuvaisen uskonlahkon jäseniä, jotka ovat ottaneet tämän saitin kohteekseen oman taivaspaikkansa lunastamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme