Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Avon tuotteista?
29.03.2010 |
onko "mistään kotoisin"? laatu?
Mietin vaan, että päästääkö Avon-täti kotiini =)
Kommentit (2)
Minusta kosmetiikka on edullista ja laadukasta, erityisesti suihkugeeleihin ja shampoisiin olen ollut tyytyväinen, ja solutions-sarjan voiteet on parhaita mitä olen koskaan käyttänyt nassuuni. Valikoimaa löytyy. Meikeistä ei ole kokemuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joitakin ok juttuja, mutta pääpiirtettäin ylihintaisia. Tarjouksessa olevia tuotteita ostan joskus työkaverilta.
Hiustuotteet olivat kerran karmea pettymys: shampoo oli huonompaa kuin halvin markettikama ja lakka - no, sama kuin olisi vettä suihkutellut hiuksiin.