Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Oletko luntannut koskaan? Jäitkö kiinni?

Vierailija
29.03.2010 |

Kerro myös mikä aine ja kouluaste oli kyseessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa, en jäänyt kiinni. Mutta kaduttaa.

Vierailija
2/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kirjoittaa kämmeneeni pari muistissääntöä. (luin kieltä pääaineena) Muunlaisissa aineissa ei olisi ehkä onnistunutkaan. Eikä kaduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin rintoihini...

Vierailija
4/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä mitään merkitystä ollut pidemmän päälle

Vierailija
5/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olin sellainen kiltti tyttö :)

Melkein missä tahansa aineissa, jonkin verran yläasteella, enemmän lukiossa. Jopa YO-kokeessa. En koskaan jäänyt kiinni, eikä kaduta.

Vierailija
6/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luntata, eipä tiennyt tuokaan vastausta kyseiseen kysymykseen, sen verran tiesin minäkin että hänen vastauksensa oli väärä.

Vierailija
7/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelin rintoihini...

enkä ole katunut, kun tapahtui vain kerran.

Vierailija
8/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioitiin erään toisen henkilön työselostuksia (siis hän antoi meille omansa). Jäätiin kiinni (ehkä siksi, että meitä oli useampi eikä oltu tarpeksi muutettu sitä alkuperäistä) ja saatiin puhuttelu ja jouduttiin kirjottamaan itse omat, hävetti tosi paljon.

Itse olen nyt opettaja ja yhden ryhmän kanssa kävi niin että kahdeksasta esseestä kolme oli suoraan eri nettilähteistä kopioitu. Tämä suututti ja pidin tiukan puhuttelun koko ryhmälle.

Vierailija
9/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella historian kokeessa, ihan reippahasti kirjasta katsoin reppua kaivellen... syynä vanhempien hirveä painostus parantaa numeroita. Nousihan se todistuksen keskiarvo puolikkaalla numerolla sinä vuonna, lunttasin siis varmasti jossain muussakin aineessa (en vain muista enää).

Vierailija
10/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielissä kirjoitin sanakoetta ennen sanoja käteen tai penaaliin pikkulapulle. Samoin monissa lukuaineissa lunttasin. En muista, että olisin kertaakaan jäänyt kiinni. Ei myöskään kaduta, hyi mua!

Vierailija
11/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkani kovin lunttaaja. Ala-asteelta se jo alkoi, jotain ussan juttuja kirjoitin pyyhekumiin tai pienelle lapulle penaaliin. Yläasteella hissan vuosiluvut (ei niitä erkkikään voi muistaa muuten) ja fyssan kaavat jne, taisi tulla joku saksan taivutuskaavakin kirjoitettua jonnekin näkösälle. Lukiossa laajan matikan kaavoja (ja siltikään en pärjännyt vaan piti vaihtaa yleiselle), hissan ja yhteiskuntaopin vuosilukuja tms... Vaikka mitä, vaikka mitä.. kertaakaan en jäänyt kiinni, yläasteella sain just mm. hissan ja ussan arvosanat lunttaamalla..

eikä hävetä. Yhtään. Siksi, koska nuo tiedot, mitä lunttasin, niin niitä ei muista enää nekään, ketkä ne opetteli ulkoa.

Vierailija
12/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäin kaverin kanssa kiinni ja karmeat huudot maikalta

Vierailija
13/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa en muistaakseni luntannut koskaan, mutta lukiossa ja amk:ssa kyllä.

Lukiossa tein kerran ranskan kokeen puhtaasti kopioiden. Tein koetta opettajanhuoneessa, kun oli ollut sairaana oikean kokeen aikaan. Mulla oli laukussa kaverin aiemmin tekemä ja tarkistettu koe. Siitä sittens katoin vastaukset.

Amk:ssa oli laskimen muisti pullollaan kaikenlaisia laskuohjeita, joita ei kaavastossa ollut.

En koskaan jäänyt kiinni enkä osaa katua. Mula kun on tuota sukurasitetta. Isäni, mestarilunttaaja ja sittemmin luokanopettaja, on aikaanaan englannin yokokeessa tarkistanut oikeinkirjoituksia suoraan sanakirjasta. Ennen oli sellaisia sanakirjoja, jotka olivat pikkuisen isompia kuin tulitikkuaski.