Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rumaa, jos häppärit on isot ja rusehtavat?

Vierailija
29.03.2010 |

Muuten olen hoikka ja vaalea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraseksikästä... tämä vain miehen mielipiteenä :)

Vierailija
2/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin rutuuiset, kuivuneet syksyn lehdet. Sisemmät häppärit siis, olommat ovat olemattomat. Enpä ole asialla päätäni vaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää jos menevät sisään sekstatessa. On tietysti joitakin miehiä, joista ne on kihottavia mutta useimmille turn-off, johon itse ei voi vaikuttaa. Isoilla tarkoitan 2-3 cm leveitä.

Vierailija
4/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveät "vain". Ja joskus niitä on aseteltava seksiä harrastettaessa. Eivät ole tuntuneet heikentävästi vaikuttaneen miesten erektioihin :-)

2

Vierailija
5/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää jos menevät sisään sekstatessa. On tietysti joitakin miehiä, joista ne on kihottavia mutta useimmille turn-off, johon itse ei voi vaikuttaa. Isoilla tarkoitan 2-3 cm leveitä.

Tietysti on olemassa miehiä jotka tykkäävät nuoren tytön oloisista naisista, mutta NAISELLA on runsaat pikkuhäppärit. Ja ne kiihottavat!

Vierailija
6/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ VÄLIÄ??

Vierailija
7/13 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ole kauhean kaunista jos just ovat tummat, ruttuiset ja kuivan näköiset...

ja tämä tullut todettua ihan työssäni mutta tämä onkin vain minun makuni,aivan varmasti heillä omat ihalijansa on...

Vierailija
8/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten, mikä on totuus. Mutta varmasti ap sinulla on ihan kelpo alapää :)

Vierailija
9/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätään ei voi muuttaa mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli semmoset häppärit että meinasi käydä pienentämässä. Seksi ei sujunut kun jäivät huonosti väliin ja ei olleet esteettisesti kauniit. Olen ollut n. 50 naisen kanssa ja n. 4 ollut ollut isot häppärit. En tiedä miten te niitä määrittelette tai koette niiden koon, mutta siihen ei kannata lohduttautua jos joku mies sanoo isoja häppöreitä kauniiksi. Miehet sanoo kaikkia pilluja kauniiksi. Toin makuasia tavallaan tämäkin, joku tykkää pienistä, toinen isoista, mutta itse koen että nyt puhutaan leveistä, perhosen mallisista häppäreistä. Ei normaaleista.

http://pics-hosting.com/files/ynec20shhqgpr2aeukf.jpg

Vierailija
10/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätään ei voi muuttaa mutta olen seurustellut naisen kanssa jolla oli semmoset häppärit että meinasi käydä pienentämässä. Seksi ei sujunut kun jäivät huonosti väliin ja ei olleet esteettisesti kauniit. Olen ollut n. 50 naisen kanssa ja n. 4 ollut ollut isot häppärit. En tiedä miten te niitä määrittelette tai koette niiden koon, mutta siihen ei kannata lohduttautua jos joku mies sanoo isoja häppöreitä kauniiksi. Miehet sanoo kaikkia pilluja kauniiksi. Toin makuasia tavallaan tämäkin, joku tykkää pienistä, toinen isoista, mutta itse koen että nyt puhutaan leveistä, perhosen mallisista häppäreistä. Ei normaaleista.

<a href="http://pics-hosting.com/files/ynec20shhqgpr2aeukf.jpg" alt="http://pics-hosting.com/files/ynec20shhqgpr2aeukf.jpg">http://pics-hosting.com/files/ynec20shhqgpr2aeukf.jpg</a&gt;

Minä olen lukenut monella sivustolla ja 95% pitää isoista häppäreistä(miehet siis)

Vierailija
11/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä, valehteleeko mieheni mielikseni, mutta aivan innoissaan tuntuu niitä imeskelevän ja kehuu niitä.

Jospa naiset oppisitte ajattelemaan niin, että yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Ja jos häppäreiden koko on este parisuhteelle niin sitten sillä suhteella ei olisi muutenkaan toivoa jatkuvuudesta.

Vierailija
12/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin valintaa ei tarvitsisi miettiä 0,1 sek kauemmin: isot!

t. mies

Vierailija
13/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi itselläni ei ole sellaisia.