Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen on ihminen jonka vastuulle on annettu

Vierailija
29.03.2010 |

juhlien järjestäminen muttei tee mitään asian eteen? kyseessä yllätysjuhlat ystävälle joka palaa kotimaahan ulkomailta, osallistuu noin 30 henkeä. Mutta tämä luottohenkilö ei ole järjestänyt ohjelmaa eikä muutakaan mistä oli puhe, juhalat ovat pääsiäisenä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hemmetin väärä valinta!

Vierailija
2/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai tämän tehtävän, kuka siis antoi tehtävän (yksin) hänen vastuulleen ja miksi? Miksi muut 29 osallistujaa eivät tee mitään? (Kysyn ihan vilpittömästi, tämä ei ole kettuilua.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle henkilölle, hänellä on 2 avustajaa mutta ei niistäkään näy olevaan mihinkään. Tehtäväjako, mee muut maksamme lystin.

ap.

Vierailija
4/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin minulla on kiireitä, mutta näyttää ettei ao. henkilöillä ole asiaan mitään kiinnostusta.

ap.

Vierailija
5/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa hän on saamaton, välinpitämätön ja moukkamainen.

Vierailija
6/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoituu ollenkaan.

Vierailija
7/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittautuiko hän itse vapaaehtoisesena tehtävään vai tuliko hän valituksi koska oli muiden mielestä sopivin tai järkevin valinta?

Vierailija
8/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vieläkään ymmärrä, miksi te olette työntäneet järjestelyhomman hänelle. Ei se riitä, että te muut maksatte, jos töihin joutuvaa ei kiinnosta. Ehkä hänkin olisi halunnut olla mieluummin vain maksaja?

Toinen asia on, että aikuisten ihmisten juhliin on ihan turha järjestää mitään "ohjelmaa". RIittää kun on hyvää syötävää ja juotavaa ja joku mukavahko paikka, jossa olla. Näiden järjestäminen onnistuu viimeisenä arkipäivänä ennen juhlaa.

Vierailija
9/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei halunnut maksaa kun hänellä ei ole rahaa.Ei tässä ketään ole todellakaan pakotettu mihinkään!

Esiintyjä on jo tiedossa, on tunnettu ammattilaulaja mutta ao. henkilö ei ole ehtinyt kysymään kuulema häntä. Vaikka esiintyjä on esim. minulle ilmoittanut että on halukas tulemaan.

ap.

Vierailija
10/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on päässään mielessä mitä aikoo tehdä ja toteuttaa sitten päivää ennen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä