Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuto.netistä

Vierailija
29.03.2010 |

Millainen lastenvaate käy teillä kaupaksi? Mulla tosi siistiä vaatetta myynnissä edullisesti mutta tosi heikosti menee

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma täällä... vaatepaketit näkyvät menevän hyvin kaupaksi, varsinkin jos on merkkivaatteita

Vierailija
2/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudan mielellään vaatepaketteja jotka ovat edullisia mieluummin kuin kallita jonkun merkin takia. eli pistäkään linkkiä tulemaan. toki mun mielestä paketissa pitää olla hieman enemmän vaatetta kuin 3 paitaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupaksi kun laittaa mukaan merkkivaatetta (hyväkuntoista). tosin paketeista ei suhteessa saa niin hyvin kuin erikseen myytynä mut on paljon helpompaa.

Vierailija
4/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet olen saanut myytyä, mutta käytettyä tosi nihkeästi. Vaatepaketitkaan ei mene, vaikka vaatteille jää hintaa euro tai pari/kpl ja yhden lapsen käyttämää siistiä vaatetta. Eikä mene kyllä merkkivaatteetkaan. Ainoa, mitä olen saanut myytyä on välikausivaatteet.

Vierailija
5/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisävaatteita tai settejä (housut+paita). Tai joskus saatan myydä ihan pieniä vaatepaketteja mutta silloinkin kyse on useammasta yhteensointuvasta vaatteesta (esim. kahdet housut + neljä niihin sopivaa paitaa). Minulla on aina myynnissä jotain mielenkiintoista, joka houkuttelee ostajia. Tällä hetkellä siis välikausivaatteita (merkki-sellaisia) ja sisävaatteita. Kaikki kohteet viimeisen kolmen viikon aikana ovat menneet kaupaksi - ja niistä on huudettu kilpaa ihan kivasti. Eli en laita kaikkia välikausivaatteita kerralla huudettavaksi vaan "säännöstelen", niin saan siinä sivussa sisävaatteitakin paremmin kaupaksi. Tosin vaatteet eivät mene välttämättä samoille ostajille mutta näin enemmän pontentiaalisia ostajia eksyy katsomaan kohteitani. Hankalaa tässä on vain jatkuva huutis-rumba eli ei saa kaikkea myyntiin kerralla vaan koko ajan on myytävää ja postitettavaa... Tosin osa välikausivaatetuksesta on vielä sovittamatta, joten myytävää tulee vielä joka tapauksessa lisää.

Vierailija
6/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatko sitten todella kaikki välikausivaatteetkin menemään, ettei niitä jää käsiin sen vuoksi, että on liian myöhäistä myydä enää välikautta?

Vierailija
7/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketteja, missä on merkkivaatteita. Miksi? Siksi, että meillä on sekä kaksi tyttöä että kaksi poikaa. Ostan paketteja vanhimmille ja vaatteiden on kestettävä myös nuoremmille. Laatuvaate yleisesti ottaen kestää hyvinkin pari, kolme lasta.

Ostan vaatteita vain silloin, kun edellinen satsi on jäänyt pieneksi ja olen siis valmis maksamaan paketista 100-200 €. Kun lapset ovat käyttäneet vaatteet, olen laittanut ne spr:n kirpparille. Jos niistä on vielä iloa jollekulle niin hyvä.

Lisäksi olen huomannut, että ihmiset, jotka myyvät "laatupaketteja" ovat monesti myös ihmisiä, jotka ostavat paljon vaatteita lapsilleen. Tällöin vaatteita on paljon ja vaatteet eivät ole kovinkaan kuluneita. Paketeilla saa helposti ja edullisesti hyvät perusvaatteet. Itsehän voi täydentää sinne kivoja vaatteita oman maun mukaan.

Uskon, että hyvät perusvaatteet kannattaa myydä kirpputorilla, koska silloin ihmiset voivat hypistellä niitä ja todeta esim. euron hinnan olevan kohdallaan. Itse en ostaisi tavallisia marketti- ketjuvaatteita paketillista, koska ihmisten käsitys "hyvä" on niin erilainen. Kirpputorilta ostan, jos kohdalle sattuu.

Vierailija
8/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdin saamaan kaikki välikausivaatteet juuri ajoissa myyntiin. Tuota "säännöstelyä" käytettäessä kannattaa olla ajoissa liikkeellä, ettei tosiaan jää vaatteet myymättä. Kokemus on osoittanut, missä vaiheessa voi jo laittaa seuraavaa kautta myyntiin. Tällä hetkellä pesen talvivaatteita ja laitan ne odottelemaan syksyä.

Sama vinkki toimii myös pelkkien sisävaatteiden kanssa eli jos on jotain "takuu varmaa" myytävää, niin säännöstelee niitä (esim. POP ja Me&I vaatteet) tavallisempien vaatteiden seuraksi. Jos hinnat on kohdillaan, niin yleensä kauppa käy kun vain saa porukan löytämään kohteet.

nro 7 (?)

Vierailija
9/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huutiksessa 99 kohdetta ja tasan yhdestä on huuto...1,20e...

Menkää nyt hyvät ihmiset sinne huuteleman!

Vierailija
10/10 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas saan tosi hyvin menemään huutiksessa lastenvaatteita! Paljon paremmin siellä menee kuin kirppiksellä ja ihan hyvää palautetta olen saanut ostajilta. Laitan aina lähtöhinnan alhaiseksi, enkä pistä hintavarausta. Kuvien pitää olla sellaiset, että niistä oikeasti näkee kankaan laadun. Jokainen vaate kuvataan mielellään erikseen. Myyn sisävaatteet paketteina ja ulkovaatteet yksitellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi