Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua hyvän hiusmallin löytämiseen

Vierailija
28.03.2010 |

Onko täällä hiuksista ja trendeistä jotain ymmärtäviä? Ottaisin mielelläni vinkkejänne vastaan.

Minulla on ohuet, taipuisat hiukset. Leikattu hiukan kerroksittain ja olen antanut kasvaa melkein olapäille. Varmaan pitäisi luovuttaa ja uskoa, että kenties pitkähkö tukkka ei ole oikea malli.

Taipuisuus ja kihartuminen on joinain päivinä kiva juttu, toisinaan taas hiukset ovat hamppuisen näköiset. Toisinaan olen suoristanut suoristusraudalla ja saanut kehuja hiuksistani noina kertoina. Mutta tuntuu, ettei suoristusrauta tee hiuksille hyvää, vaikka käytän suojavia aineita.

Olen sekä vaalennuttanut raidoilla että tummentanut hiuksiani hiukan, mitään radikaaleja värimuutoksia en halua.

Minkälainen olisi nuorekas ja kiva malli? Mielellään luonnollisen näköinen! Saa vaatia laittamistakin, mutta ei saa olla tätimäinen.

Missä wwww-osoitteessa voisi katsoa/kokeilla hiusmalleja.

Help!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 helmen sivuilla voi ladata oman kuvan sinne ja siten kokeilla eri värejä ja malleja....

Vierailija
2/2 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 helmen sivuilla voi ladata oman kuvan sinne ja siten kokeilla eri värejä ja malleja....

Onko kellään muita vinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme