Mies, miksi kirjoitat niin ilkeästi täällä
vaimostasi, joka on synnyttänyt sinulle lapsia? Nyt hän on ilmeisesti pelkkä löysä reikä ja riipputissi? Mitä tapahtui ehdottomalle rakkaudelle?
Kommentit (6)
en tiedä kenestä puhut. Tällä palstalla on ollut selkeästi provoilijoita, jotka pyrkivät korostamaan synnyttämisen löysyttävää vaikutusta.
Asia ei läheskään ole niin, että synnyttäminen automaattisesti huonontaisi seksiä. Usein synnyttäneet naiset vasta osaavatkin alapäätään käyttää.
Olen vain katkera siitä, että juuri minun kohdalleni on osunut tällainen harvinainen epäonni, että emätin on löystynyt. Se korjaantuisi treenillä, mutta vaimo ei sitä tee.
Ei tee vaikka miten hienovaraisesti vihjaisi. Ei tee, vaikka suoraan sanoo. Odottaa ihmettä. Naiset eivät tällaista voi ymmärtää, koska yhdynnässä saavutettu orgasmi on naisille paljon harvinaisempi. No vaimoni saa emätinorkkuja, joten hänen puoleltaan ongelmaa ei ole. Usein kai yhdyntä on naiselle sellainen, että se "menettelee" mutta taivaat eivät aukene. Klitoriksesta siis saadaan se autuus. Mutta entäpä minä miehenä? Olenko harvinainen tapaus, kun en saa seksuaalista tyydytystä rakastamisesta, vierekkäin olosta ja halaamisesta? Orgasmin antaminen antaa minulle henkisesti paljon, mutta tarvitsen yhdyntää kipeästi.
Edellinen sanoi hyvin, että aina nainen ei löysty. Uskon tämän mukisematta. Minun vaimollani ei käynyt yhtä hyvin. Naisten vastakommentteja kun lukee niin siten ei käy IKINÄ. Ja jos käykin niin "sulla on vain pieni muna".
Miehelle ehdoton rakkaus on kenties eri asia kuin naisille. Onko itsekkyyttä elätellä toiveita tyydyttävästä yhdynnästä? Jos on niin miksi?
Seuraavaksi joku sanoo, että eroa jos on niin vaikeaa. En halua erota.
vaimostasi, joka on synnyttänyt sinulle lapsia? Nyt hän on ilmeisesti pelkkä löysä reikä ja riipputissi? Mitä tapahtui ehdottomalle rakkaudelle?
Luulen, että vaimosi tuskin tietää koko totuutta tuosta katkeruudestasi - ehkä, jos tietäisi, hän tekisi asioille jotain, mutta ensin hänen varmaan jonkin ihmeen kautta pitäisi oppia lukemaan ajatuksia. No, minä myönnän, että meillä loppuisi se vähäinenkin seksielämä siihen pisteeseen, jos mies alkaisi ruikuttaa tuntemuksistaan. Minä yksinkertaisesti loukkaantuisin siitä pahasti, vaikka miten olisi tottakin, ja, kuten kirjoitit, joillekin naisille se yhdyntä tosiaan on sitä että "menettelee", ja minä kuulun heihin. En usko, että jäisin kaipaamaan yhtään mitään, vaikka jalkani ristiin laittaisinkin, ja mun naisen logiikalla pääteltynä - jos miehestä ei kerran tunnu enää kivalta, sittenhän senkin on sama olla kokonaan ilman.
että vaimolleni yhdyntä on todella tärkeää ja nautinnollista. Hänelle ei riitä pelkät klitorisorkut, vaan panoa on saatava.
-4
Luulen, että vaimosi tuskin tietää koko totuutta tuosta katkeruudestasi - ehkä, jos tietäisi, hän tekisi asioille jotain, mutta ensin hänen varmaan jonkin ihmeen kautta pitäisi oppia lukemaan ajatuksia. No, minä myönnän, että meillä loppuisi se vähäinenkin seksielämä siihen pisteeseen, jos mies alkaisi ruikuttaa tuntemuksistaan. Minä yksinkertaisesti loukkaantuisin siitä pahasti, vaikka miten olisi tottakin, ja, kuten kirjoitit, joillekin naisille se yhdyntä tosiaan on sitä että "menettelee", ja minä kuulun heihin. En usko, että jäisin kaipaamaan yhtään mitään, vaikka jalkani ristiin laittaisinkin, ja mun naisen logiikalla pääteltynä - jos miehestä ei kerran tunnu enää kivalta, sittenhän senkin on sama olla kokonaan ilman.
"Ei tee vaikka miten hienovaraisesti vihjaisi. Ei tee, vaikka suoraan sanoo. Odottaa ihmettä." Miten tuossa edellisessä tarvii ajatuksia lukea?
Sinulla ontuu tuo logiikka. Ensit sanot, että miehen ajatukset pitäisi osata lukea ja sit sanot että loukkaantuisit pahasti. Haluaako nainen tietää tuommoisen asian vai ei?
M34
mutta ei kaikki ajattele samalla tavalla. Minulla on sama vaimo aina vain. Neljä mukavaa lastakin...
Jonkun mielestä voin olla tylsä, mutta vaimo ei vaihtamalla parane. itsekään en ole ihan samanlainen nuori varsa, kuin alttarille mennessä.