Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pudottanut vauvaansa montaa kertaa

Vierailija
26.03.2010 |

Mun lapsi 8kk on kipeä ja otin viimmeyönä viereen ja tippui sängyltä kun nukuin sikeästi ja en pitäny kunnol kiinni. ja tippui myös rattaista vähän aikaa sitten kun rattaiden narut petti kun en ollu laittanu niitä kunnolla kiinni

Tunnen itseni kamalaksi äidiksi. on myös esikoinen jota en ole tiputtanut mistää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vahinko ja vauva (4kk) tippui sängyltä (60cm korkea), mutta ei onneksi mitään sattunut (paitti tietty hirvee huuto). Soitin varmuudeksi lääkäriin ja sanoivat, että seuraa tilannetta seuraavan yön etc.

Meillä on tollaset portaat, joita pitkin täytyy vaunut nostaa ja siinä se toinen vahinko sattu. Vauva oli 10kk ja tippui lattialle,muttei päälleen tullut. Itkua tuli hetken, mutta sitten taas hymyiltiin.

Nää on tällaisia turhia vahinkoja, kun ne pitäis niin hyvin ennakoida, mutta silti niitä tapahtuu.

Älä ittees morkkaa, mut tarkkuutta sit vaan lisää epeliin. Kyllä se siitä!

Vierailija
2/2 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvana jo niin mahdottoman kova liikkumaan ja hyörimään, lähti liikkeelle jo 4kk iässä..muutenkin reppana on kolhinut itseään turhan monesti, mutta ne on aiheuttanut itse, kun nousi ja kiipesi jo 6kk iässä joka paikkaan, heti kun silmä vältti. Nousi siis puuta vasten pystyy 6kk, eikä pitänyt mikään paikallaan..

Kaksi muuta olen saanut pysymään käsissä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla