Lemmikkipupu kuoli illalla ja tänään hautajaiset.
Pojalle todella raskas tilanne oli jo aikaisemman kanin kuolema viime vuonna. Tuolloin pupu haudattiin tontin laidalle, mutta nyt ei jäiseen maahan jaksaisi alkaa monttua takomaan.
Tuleekohan siitä kauhean paha haju, jos suorittaa "polttohautauksen" lehtien poltto renkaassa?
Kommentit (11)
Illalla kuitenkin lämmitämme saunan ja samalla voin laittaa tulet polttorinkulaan. Lapset kuitenkin menee illalla askartelemaan mummulle ja ovat poissa tilanteesta.
Ajattelin vaan tuota hajupuolta naapureiden kannalta.
ja heittää pupu joukkoon vasta sitten, kyllä se aika nopeesti palaa...
ottavatko pupun vastaan. Kuolleessa eläimessä on niin paljon nestettä, että se ei pala kunnolla jollei teillä ole todella tehokas ja iso keskusuuni. En itse lähtis polttamaan kania kotioloissa, jo pelkästään se arinan jälkisiivous on tosi työlästä.
saatte sitten uurnan jonka voitte hautaan keväämällä
Meillä odottaa autotallissa gerbiilivainaa kevättä ja maan sulamista että saatais se haudattua tuonne takapihalle niinku muutkin edesmenneet gebut :( Mulla ei ole sydäntä vaan heittää roskiin.
ja kun maa sulaa niin sitten hautaan. tai sitten eläingrematorioon.
Pakasta pupu ja hautaa keväällä kun maa pehmenee
kuuluu laittaa kompostiin. Laitapa se pupu ja vaikka sinisen lenkin pätkän kanssa vierekkäin kompostiin, ja tarkkaile kumpi maatuu ensin. Veikkaan, että pupusta on vaan karvat jäljellä, kun lenkki näyttää vielä lähes syötävältä. Pupussa ei ole säilöntäaineita.
Olen itse tällaisen vertailutilanteen nähnyt, tosin pupu oli koiran pyydystämä, ei lemmikki.
Haudatkaa laatikossa lumihankeen ja kun maa on sula hautaatte sen.
Haudatkaa laatikossa lumihankeen ja kun maa on sula hautaatte sen.
Polttaminen voi tuntua aika rajulta lapsesta.