Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei kestä enää mun ja ukon tappeluita, uhkasi että omistusasunto otetaan yhtiölle.

Vierailija
22.03.2010 |

ja ukko häädetään siitä. Minä ja lapsethan emme tässä virallisesti asu, että ei paljon ahista.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten olis heitellyt niillä ukkoa.

Vierailija
2/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteestanne kärsivät kaikki: sinä ja ukkosi, naapurit ja ennen kaikkea LAPSET. Hae apua!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräkärryn pihaan ja minä saan kerralla kaikki tänne kulkeutuneet mun ja lasten tavarat vietyä omaan asuntoomme.

Ukon avain lentää samalla hetkellä päin ukkon rumaa pärstää kun viimeinen mun tavarakassi on omalla asunnollani.

Vierailija
4/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen ei voi luopua pahasta olostaan. Toisaalta emmärtäähän sen, sulle jäisi vain tyhjyys.

Vierailija
5/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä lähde lapsinesi omaan kotiisi?

ja ukko häädetään siitä. Minä ja lapsethan emme tässä virallisesti asu, että ei paljon ahista.

Eivät ne tavarat ole itsestään sinne "kulkeutuneet" vaan itse olet ne sinne vienyt. Yritä nyt hyvä ihminen aikuistua, edes lastesi takia! Etkö muka pysty hommaamaan ketään kaveria muuttoavuksi?

Vierailija
6/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti naapurisi on yhteydessä lastensuojeluun. Teet hirveän pahaa lapsillesi.

Vierailija
7/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitäis hommata joku peräkärry. Ukon mukavuuden halun takia me ollaan täällä nyt 3kk putkeen majailtu ja lähes päivittäin tapeltu.

Ukko ei suostu tulemaan lapsiaan tapaamaan mun asunnolleni ja lapset jostain kumman syystä tuota paksunaamaista homoa ikävöivät.

Eikä ukko pärjää lastenhoidossa yksin, ei olis taaskaan ruokaa lapsille kaapissa, ellen olis sitä tänne ostanut.

Ukko elää vaan tonnikalalla ja näkkärillä, kun sillä ei ole muka rahaa, vaikka nettotulot lähes 3000€.

Vierailija
8/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiapua, he maksavat. Mutta en tasan tarkkaan tilaa mitään ennenkuin näen maksusitoumuksen. Omalla kustannuksellani en kotiapua tilaa, vaikka lastensuojelu mitä suosittais.

Ja ne käski myös muuttaa ukon naapuriin, mutta en muuta koska mulla ei ole sitä 1000€ rahaa, mitä muutto vaatisi.

Vierailija
9/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ruokaa myös muille ukon lapsille, eikä vain yhdelle, kohta 18v lapamatoteinille.

Vierailija
10/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AJATTELE LAPSIASI!

Vierailija
11/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä kuule töihin niin sullakin on ainakin 2000€ siihen muuttoon! ;)

Vierailija
12/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teema.

Vierailija
13/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakseni töissä. Sitä eläkepäätöstä odotan. Ja me muutetaan lasten kanssa pois heti, kun ukko järjestää sen peräkärryn pihaan ja mä saan kaikki mun tavarat täältä kerralla pois.

En saatana tuhlaa aikaani täällä kymmeniä kertoja ramppaamiseen ja tavarakassien hakemiseen.

Vierailija
14/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kukkaroista maksetaan ap:n lasten terapiat, sillä hän ei näköjään halua maksaa mitään. Lasten mielenterveys näköjään ihan mitätön asia hänelle. Onneksi lastensuojelu on jo asialla.

Vierailija
15/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin euroja ropisee sitä varten mun pankkitilille tai ne kotiapulaskut kuittaa sossu, eikä mun tartte nähdä niistä vilaustakaan.

Vierailija
16/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkuva matkalaukkuelämä.

Ja se on tasan tarkkaan ukon syytä, kun se on niin naimisissa saunassa runkkaamiseensa, ettei se voi yöpyä mun asunnollani ja olla lastensa kanssa, koska mulla ei ole saunaa.

Vierailija
17/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenlautasen ostaa ja pari lasten lusikkaa ja muovikuppia. Ostakoot ukko uuden vaimonsa kanssa sit tasan sitä sarjaa mitä uusi rouva haluaa.

Vierailija
18/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tosiaan elämässä mitään muuta sisältöä kuin toi valittaminen ja negatiivisissa asioissa vellominen? Ei taida olla.

Ai niin, kaljankittuu. Onhan siinä kaks hienoa harrastusta.

Vierailija
19/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me muutetaan lasten kanssa pois heti, kun ukko järjestää sen peräkärryn pihaan ja mä saan kaikki mun tavarat täältä kerralla pois. En saatana tuhlaa aikaani täällä kymmeniä kertoja ramppaamiseen ja tavarakassien hakemiseen.

Siellähän istut vielä 10 vuoden päästä, jos et toimi itse just nyt.

Vierailija
20/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille, että ajaa farkkumondeonsa oven eteen ja mä pakkaan mun kamat peräkonttiin. Ja anoppi saa sit ajaa 10 muuttoreissua.

Ja jos anoppi ei suostu, niin sit haen kamoja sillä aikaa kun se sossun maksama kotiapu vahtii lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä