Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nolostuttaako sinua gynekologilla?

Vierailija
22.03.2010 |

Ja jos nolostuttaa, niin kumpi enemmän: omista vaivoista puhuminen vai alapään näyttäminen gynelle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei enää. Nuorempana kyllä jotenkin hävetti se levittely. Mutta nyt ei enää. Kolmas raskaus meneillään ja saa levitellä lääkärille tavan takaa.

Vierailija
2/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nolostelisin jonkun sellaisen edessä, joka on nähnyt tuhansia värkkejä? Tuskin minun tavarani on mitenkään joukosta erottuva.

Muutenkin jos ihminen tekee gynekologin työtä, eiköhän hänelle voi myös puhua kaikista aiheeseen liittyvistä asioista ihan vapaasti. Tosin mulla ei mitään kovin ihmeellisiä juttuja ole ollutkaan. Ehkä nolostuttaisi, jos harrastaisin jotain outoja perversioita ja pitäisi niistä puhua. Ei ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan mittaan on ruvennut ahdistamaan ja tuntumaan henkisesti epämiellyttävältä.

Mulla on 5 keskenmenoa, johtuu varmaan henkiset traumat siitä.

Vierailija
4/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttelen viimeseen asti!!

Vierailija
5/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerran vähän hävetti, kun nuori lekuri tutki persreikää. Poikaparka punasteli kanssa. Tai oikeastaan mä olin aika cool, kloppi ei...

Vierailija
6/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ensimmäinen gynetutkimus hieman kun olin 18-vuotta täyttänyt ja sen teki mieslääkäri. Noh, hyvin se meni, eikä kipeetäkään tehnyt. Otti minut niin hellästi. :D

Vierailija
7/7 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi lasta synnyttänyt ja raskauksiin ja synnytyksiin kuuluvat jutut olen jotenkin käsitellyt erilaisina. Ne ei ole nolottaneet.

Ei edes se, kun viimeisilläni makasin koulutuspotilaana NKL:lla. Siinä iso ryhmä opiskelijoita tuijotti ja kokeili ja tutki. Eli jonossa vaan käsi sisälle ja tutki kohdunsuut ym. Se oli tosi kivuliasta mutta ei noloa.

Mutta nyt taas minua inhottaa gynellä käynti yli kaiken. Ihan kamalaa. Etoo ajatuskin. Onneksi sain viikko sitten käytyä otattamassa papat ja tutkimuksen. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi