Eikö muka kukaan teistä ole niin hyvännäköinen, että filmitähdet antaisivat?
Mä ainakin olen, ei kukaan ainakaan ulkonäön takia kieltäytyisi.
Kommentit (9)
Jos oletetaan että filmitähdet olisivat etsiäkseen satunnaista seksiseuraa niin miksei av-mamma kelpaisi siinä missä muutkin naaraat?
Jos oletetaan että filmitähdet olisivat etsiäkseen satunnaista seksiseuraa niin miksei av-mamma kelpaisi siinä missä muutkin naaraat?
joku väitti, että ei av-mammojen miehet voi olla niin hyvännäköisiä, että filmitähdet (kuten Angelina Jolie) antaisi. Niin miksi ei muka voisi olla ja toisin päin: Miksi täällä ei voisi muka kirjoitella niin hyvännäköisiä donnia, että miespuoliset filmitähdet antaisivat? (Eiväthän ne toki kaikille antaisi)
Niin en usko, että kukaan maailmassa on niin kaunis/sexy, että puoliso pettäisi, jos tämä tyyppi pyytäisi sänkyyn, jos ei muutenkaan meinaisi pettää.
Naistähdet ovat lähes kaikki hyvännäköisiä, kun taas miehiä löytyy joka junaan.
Toisaalta itse en huolisi lähietäisyydelle kovin monta filmitähteä, ja on satavarmaa, että juuri heille en kelpaisi. En ulkonäön enkä persoonallisuuden puolesta. Olen huolittelematon ja uskomattoman teräväkielinen.
Naistähdet ovat lähes kaikki hyvännäköisiä, kun taas miehiä löytyy joka junaan.
Toisaalta itse en huolisi lähietäisyydelle kovin monta filmitähteä, ja on satavarmaa, että juuri heille en kelpaisi. En ulkonäön enkä persoonallisuuden puolesta. Olen huolittelematon ja uskomattoman teräväkielinen.
filmitähdillä on. Ei nyt kaikki naistähdetkään ole ihmeellisiä, mutta enemmän kauniita naisissa kuin komeita miehissä. ap
monesti hyväksi nähty ominaisuus
ap
Mutku mulla tämä piirre liittyy kuulemiseen eikä näkemiseen, eli fysiologisesti kieleni on aivan normaali, olen vaan ärsyttävän ilkeä.
Hugh Grant voisi minun kanssa jaksaa 5 minuutin iskemisepisodin, tosin ehtisin siinä ajassa jo loukata häntäkin 10 kertaa. Ja se on niin vanhakin, ettei sillä enää varmaan edes vehkeet toimi.
Eikö muka kukaan teistä ole niin hyvännäköinen, että filmitähdet antaisivat?
Mä ainakin olen, ei kukaan ainakaan ulkonäön takia kieltäytyisi.
Luuletko, että jotain tiettyä nettipalstaa lukevat vain rumat ihmiset?
Toisaalta, tuo "filmitähdet antaisivat" on jo aika koomista. Mä en ainakaan itse tiedä kovin montaa "filmitähteä", jolle antaisin.