MItä tykkäätte ME&I koululaisten/nuorten vaatteista?
Itse petyin kovasti. Tykkään siitä pienempien mallistosta, mutta tämä iso on ihan sellaista perus-markettikamaa. Odotin iloisia värejä ja retrohkoja kuvioita, mutta mitä vielä...
Kommentit (22)
Mua ei erityisesti iskenyt mikään, paitsi 8v pojalle se punainen huppari. Nämä onkin kohderyhmälle esiteinit, ei äideille ;)
Mutta kohderyhmälle nyt löytyy samantyylisiä releitä ihan mistä vaan. 6-7-vuotias ei ole esiteini, mutta voi silti voi vaatekoko olla isompi kuin 128cm...
joku 10v voi sujuvasti käyttää alle 130cm vaatteita. niin ne on lapset eri kokoisia. Ja onhan suurilla ruotsalaisilla ketjuilla myös me&i-tyylisiä lastenvaatteita nykyisin, mutta materiaalien laatu on erilaista. Sama isojen mallistossa, arvaan.
Mä olen myös herännyt vaatekaupan eettisyyteen, musta on hyvä että vaatteita ei valmisteta riistotehtaissa Aasiassa.
kuin mitä Meandilla. Esim. HM:n vaatteet ei nyppäänny oikeastaan ollenkaan vaikka kuinka pesee ja väritkin säilyy hyvin... toista se on Meandilla kun värit haalestuu tosi nopsaan saumojen kohdilta collareissa.
Siitä plus-merkistä tulee mieleen joku sairaalajuttu.
Pienten ihania. Nää nuorten oli järkkyjä.
(perhekahvilassa joka toisella ipanalla päällä) mutta noin periaatteessa ne nyt on iloisia ja värikkäitä ja sillee ihan kivoja, kun ei oo vaan vaaleanpunaista ja sinistä.
Mutta se nuorten mallisto. Voi järkytys! Ja niin ku hehkutettiin, että Me&I on omalta osaltaan "korjaamassa" sitä puutetta, että pitkille lapsille ei meinaa saada LASTENvaatteita...
Yli 128cm käyttävät ipanat on tuomittu käyttämään vissiin vaan mustaa ja synkkää vaatetta...
http://www.mebymeandi.se/me/fi/tuotteet/101232.aspx
Itselläni herkkä, romanttinen tyttö ja varmasti tykkäisi tuosta. Mutta noin muuten... noi ristihommelit sopii lähinnä uskovaisille? Tosiaan aika massatyyliä on ja tylsiä, ylihintaisia.
Siis miksei 8-14v voisi käyttää esim. medaljonkimekkoa, kun niitä myydään aikuisillekin! Sopisi niin hyvin hieman hippityylisille lapsille. Samoin geishakuviot. Sitten jotain esim. jalkapallo/jääkiekkoaiheista olisi saanut kivoja kuviollisia ja iloisia pojillekin, mutta ei niin ei...
kivempia vaatteita tämän ikäisille kyllä löytää mistä tahansa kun vaan jaksaa etsiä.
Pienten mallistosta meillä on ollut joitakin, mutta noita ei tule.
en ostaisi omille lapsilleni. Meandin paras puoli on juuri värit ja iloisuus, tuo mallisto ei eronnut mitenkään ruotsalaisketjujen isojen lasten vaatteista, paitsi että ovat puolta kallimpia.
joka toisella on koulussa noita? Vaikea kuvitella...?
Se geishatunika oli minusta ainoa kiva. Tyyli ei vaan iske.
Ei todellakaan mitenkään onnistunut mallisto. Just samantyylisiä vaatteita on myytävänä tavallisissa vaatekaupoissa paljon halvemmalla.
Voin kuvitella, että ovat ainakin noin 10-14v mieleen.
Ei todellakaan mitenkään onnistunut mallisto. Just samantyylisiä vaatteita on myytävänä tavallisissa vaatekaupoissa paljon halvemmalla.
Kuitenkin niitä kaikki innostui ostamaan... joten...
Tuonikäisille pojille on tosi vaikea saada siedettäviä vaatteita! Noi on siedettäviä!
Hirveän kalliita vaan. Noissa tosin taitaa ideanakin olla vähän se, että voi näyttää muille että oli varaa ostaa tätä kallista ja suosittua...
Mua ei erityisesti iskenyt mikään, paitsi 8v pojalle se punainen huppari. Nämä onkin kohderyhmälle esiteinit, ei äideille ;)
Kovin usein kivoilla merkeillä koot loppuu 122-128-viimeistään 140.