Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten päästä eroon syöpöttelystä?

Vierailija
21.03.2010 |

eilen meni ihan helposti ISO pussillinen fasupaloja illan aikana. Nyt on huono omatunto. Miksi en osaa lopettaa 2palan jälkeen??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ratkaisu oli että aloin käydä lenkillä.

Hölkkään 4-5km kun lapset on menny nukkuun (tällöin yleensä olen alkanut syöpötellä) aikaa menee noin 25min ja hiki virtaa. Meillä siis mieheni on tllöin kotona valvomassa lasten unta:)

Tämän jälkeen suihku ja ei todellakaan tee enää mieli syödä kun korkeintaan jotain kevyttä. En tiä tekeekö se kova hikoilu ton että ei maistu.

Parissa viikossa alkoi tuleen myös ulkonäöllisiä muutoksia, vaikka ne ei suoraan ollutkaan tavoitteena. Nyt tuntuu kivalta katsoa peiliin. Tämä taas johti siihen, että pystyin tekeen sen että hölkkään joka toinen ilta ja silti ei tee mieli syöpötellä joka ilta:)

Vierailija
2/3 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten se, että harrastan illalla usein jotakin liikuntaa ja lisäksi syön iltapalan (esim. leipää ja hedelmän). Kun on syönyt "oikeaa" ruokaa ja saanut nollattua päivän asioita tekemällä jotain mistä tykkää (voi olla jotain muutakin kuin liikuntaa, joku sun oma juttu), niin ei tee mieli syöpötellä niin paljoa.

Vaikeinta on aloittaa, mutta kun saat "syöpöttelyrutiinin" rikottua, niin aika nopeasti sitä on ihan tyytyväinen ilman kauheaa syöpöttelyä.

Jotain pientä hyvää voi silti ottaa. Mulla meni aikaisemmin esim. suklaalevy kerralla, mutta nyt riittää rivi :). Onneksi ihmiset on melko nopeita sopeutumaan ja oppimaan, joten tapojaan voi muuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita päästä eroon morkkistelusta. Mulla ainakin morkkis teki sen, että teki mieli syödä taas "jotain pientä hyvää"...