Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos odottaisit kolmosia niin tekisitkö osakesketyksen?

Vierailija
20.03.2010 |

eli 1-2 sikiötä poistettaisin

Minä en tekisi, pidän sitä murhana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäritkin suosittelevat harkitsemaan osakeskeytystä vain, jos jollain sikiöistä menee huonommin kuin muilla tai esim. kaksi sikiöistä on samassa kalvopussissa, mikä lisää riskejä huomattavasti. Siis jos kolme sikiötä porskuttaa hyvin niin ei ole syytä osakeskeytykseen.

Vierailija
2/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei olisi erittäin painavia (terveydellisiä) syitä. Mullakaan tää ei oo mikään aatekysymys. Tosin vähänhän tuo vauvamäärä hirvittäis näiden olemassa olevien lasten lisäksi, mutta hirvitys ei riittäis mulle perusteeksi keskeytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä varmaan jos sillä parannettaisiin merkittävästi todennäköisyyttä, että edes yksi lapsi saataisiin elävänä maailmaan.

Ihmisillähän on eri arvot. Toisille se abortti on täysin mahdoton ajatus, vaikka sillä sitten saatettaisiin suojella eläviä.

Vierailija
4/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on raskauksissa ollut häikkää ja kaikki ovat meinanneet syntyä pienillä viikoilla. Mieluummin varmistan; että saisin edes sen yhden.

Vierailija
5/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei olisi jotain lääketieteellistä pakottavaa syytä.

Vierailija
6/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tappaisi omaa lastani,olisi niitä yksi tai kymmenen..

Vierailija
7/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kolmosraskauden osakeskeytystä EI SAA ilman pätevää lääketieteellistä syytä. Jos kaikki sikiöt ok niin ei saa osakeskeyttää.

Koko raskauden sitten toki saa keskeyttää ennen h 12 sosiaalisin syin. Ja vielä sen jälkeenkin VALVIRAn luvalla.

Aika hassua tää Suomen lainsäädäntö!

Vierailija
8/8 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt sentään (TEO)