Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottakaa ne miehenne kotitöihin!!

Vierailija
20.03.2010 |

Hyvänen aika, miten voi tänä päivänä olla naisi, jotka suostuvat palkkatyön lisäksi tekemään kotona kaiken?? Oma mieheni onneksi ihan oma-aloitteisesti hoitaa lapsia, siivoaa, pesee ja lajittele pyykkiä ja tekee ruokaa. En todellakaan jaksaisi tehdä kaikkea yksin. Enkä edes suurinta osaa, vaan puolet. Käyn töissä eikä minulla ole sen enempää aikaa tai voimia kuin miehelläkään.

Painostakaa vaikka niin, ettei seksiä tipu, ellei mies siivoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan halua, että mieheni osallistuu siivoukseen, ruuanlaittoon tai pyykinpesuun.

Ainoa, missä toivon apua ja sitä saan on lastenhoito.

Vierailija
2/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään pidä siitä, että mies tulee "sotkemaan" järjestystäni. Sanoisin mielummin, että seksiä ei tipu, jos osallistuu kotitöihin. Jos pysyy poissa jaloista, seksiä saa kuinka paljon vain haluaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit ja kotiorjat ovat asia erikseen. Isossa perheessä työtä piisaa, itse en ainakaan jaksaisi kaikkea tehdä, vaikka ahkera olenkin. Onneksi on mieskin.

ap

Vierailija
4/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastentahtoinen miehenköriläs kotitöihin.

Kerran olen niin tulistuneena koittanut pakottaa miestä kotitöihin sohvanpohjalta, että kävin fyysisesti miehen kimppuun, otin rivelistä kiinni ja huusin naama kiinni miehen naamassa että NYT IMUROIMAAN!!

Eikä sekään tehonnut.

ja huom. ennen tuota olin kokeillut kyllä jo kaiken mahdollisen asiallisesta keskustelusta seksin pihtaamiseen, tuloksetta. Tuolloin vaan paloi sitten viimeinenkin käämi. Mutta, koska sekään ei auttanut, olen sitten tyytynyt tekemään ne kotityöt itse.

Vierailija
5/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi tulla näyttämään, miten pakotetaan vastentahtoinen miehenköriläs kotitöihin.

Seksillä kiristäminen ei meillä toimi (=minä haluaisin useammin, ainakin kerran viikossa).

Vierailija
6/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea toista on väkisin pakottaa töihin. Toki henkistä painostusta voi käyttää, mutta seksillä kiristäminen ei ehkä ole kovin hyvä keino. Ero taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto, jos kärsii tilanteesta.

Monella naisella tosin on sitäkin vikaa, ettei miehen tekemiset kelpaa ja sit valitetaan, kun mies ei tee mitään.

Mun mies tekee onneksi oma-aloitteisesti, en suostuisi elämään passattavan ja laiskan miehen kanssa. Molemmat teemme oman osuutemme, tosin molemmat tekee enemmän sellaisia hommia, jotka sujuvat paremmin. (Mies hoitaa enemmän keittiöhommia, mä pyykit.) Mutta yleisesti se tekee, joka paremmin ehtii ja jos molemmat on kotona, teemme niitä itselle mieluisampia hommia.

Vierailija
7/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ehdotus kiristyksestä on vallankäyttöä eikä edistä parisuhteen hyvinvointia millään lailla.

Minä taas ihmettelen näitä nykyajan perheitä, joissa nainen makaa perse homeessa vauvan kanssa kotona ja mies töistä tullessaan joutuu vielä kotitöihin. Se se vasta hullua onkin.

Vierailija
8/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeellisiksi. Hänen siisteyskäsityksensä vaan on... hmm.. no...

Ymmärrän asian, jos ajattelen, että joku painostaisi minua siivoamaan monta kertaa tehokkaammiin ja useammin kuin nyt teen. Ärsyttäisi.

Aikani jaksoin kiukkuilla ja edistystäkin tapahtui, kun perustelin lapsen parhaalla ja tarpeilla. Silti on helpompaa tehdä asiat niin kuin itse haluan ja odotan niiden olevan.

Esim: Kieltäydyn tekemästä viikjonloppuna ruokaa. Mies hakee grilliltä meille sapuskat ja vie sitten roskat ulos. Tai vie meidän ravintolaan. Mikäs siinä silloin tällöin. Minusta kuitenkin lapset tarvitsevat terveellistä kotiruokaa, joten tuollaisia lakkoviikonloppuja tulee aika harvoin :)

Vierailija
9/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mä en ikimaailmassa käyttäis seksiä kiristyskeinona. "Saat seksiä kun olet imuroinut" -ai vähänkö romanttista? Vähänkö tuntuu, että mies haluaa nyt spontaanisti seksiä, eikä suinkaan palkintoja jostain kotityöstä. huh.

Kaikki miehet ei tee kotitöitä. Kaikki naiset ei tee kotitöitä. Tekeeko ap sun miehesi kotitöiden lisäksi myös ne ns. miesten hommat eli: remonttihommat, rakennushommat, teknisten laitteiden säädöt/korjaukset, auton huollot/huollatukset, pihatyöt jne. vai jaatteko ne tasan?

Monestihan on niin, että miesten halutaan osallistuvan kotitöihin, mutta naiset on harvoin kovin innokkaita noihin "miesten kotitöihin" ja lähtemään vaikkapa takkapuita hakkaamaan.

No, täällä siis kanssa varsin tasa-arvoinen suhde. Tai periaatteessa ei, koska mies hoitaa käytännössä kaikki "miesten työt" (poikkeuksena että minä huolehdin autojen huoltamisesta) ja sen lisäksi jakaa mun kanssa kotityöt. Nyt kun olen äitiyslomalla kotona niin yritän hieman enemmän tehdä kotitöitä päivän aikana, että iltaisin ei tarttis. Mutta kohta on töihin lähtö mullakin, joten sitten on taas enemmän 50-50.

Vierailija
10/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeko ap sun miehesi kotitöiden lisäksi myös ne ns. miesten hommat eli: remonttihommat, rakennushommat, teknisten laitteiden säädöt/korjaukset, auton huollot/huollatukset, pihatyöt jne. vai jaatteko ne tasan?

Monestihan on niin, että miesten halutaan osallistuvan kotitöihin, mutta naiset on harvoin kovin innokkaita noihin "miesten kotitöihin" ja lähtemään vaikkapa takkapuita hakkaamaan.

Mä en ole tämän ketjun ap, mutta olen sen toisen ketjun ap jossa kerroin kuinka olen jo "turtunut" siihen ettei mieheni osallistu kotitöihin.

Enivei, tulin vaan korjaamaan tuon väärinkäsityksen, nimittäin kuten siihen omaan avaukseeni kirjoitinkin, asumme kerrostalossa joten ns. miestentöitä ei ole. (pihatyöt, halkojen hakkaaminen).

Kun viimeksi remontoimme, mä tein valehtelematta siitäkin hommasta 80% + alku ja lopputyöt.

Ja MAKSOIN kaiken.

Ja mitä autoihin tulee, molemmilla meillä on omat autot, ja vien itse autoni katsastuksiin ja huoltoihin. Renkaat mies on autooni vaihtanut, mutta mun mielestä renkaiden vaihto 2 kertaa vuodessa ei ihan oikeuta koko vuoden kotitöiden välttelemiseen.

Vierailija
11/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko sitten nöyrinä lisäksi vielä pildeäkin, vaikka mies olisi istunut perseellään koko illan, kun te olette tehneet kaikki hommat? Hyi saatana...

Ei kauheasti itsekunnioitusta niillä, jotka tuollaista menoa katselevat. Sääliksi käy. : (

Vierailija
12/12 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei edes munaa saisi koko päivän raadettuaan. Ainoa asia missä miehestä on jotain hyötyä. Eipä tosin pyytämättä onnistu tämäkään touhu.

Annatteko sitten nöyrinä lisäksi vielä pildeäkin, vaikka mies olisi istunut perseellään koko illan, kun te olette tehneet kaikki hommat? Hyi saatana... (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme