Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko, että joku on fantasioinut/fantasioi sinusta?

Vierailija
19.03.2010 |

Joku muu kuin oma miehesi vai voiko oma mies ylipäätään fantasioida omasta vaimostaan?

Luulen että on ja tekee edelleenkin siis jotkut muut miehet. Tajusin sen vasta nyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan fantasioi nykyään :( Kukaan mies ei ole vuosiin osoittanut mitään mielenkiintoa edes minua kohtaan..ehkä se johtuu siitä, että minulla on lapsi ja mies. Olisi se kiva, kun joku joskus olisi minusta kiinnostunut tai fantasioisi..

Vierailija
2/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana tiedän, että fantasioi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan fantasioi nykyään :( Kukaan mies ei ole vuosiin osoittanut mitään mielenkiintoa edes minua kohtaan..ehkä se johtuu siitä, että minulla on lapsi ja mies. Olisi se kiva, kun joku joskus olisi minusta kiinnostunut tai fantasioisi..

ap

no ei vainskaan, mutta herrajestas, jos fantasioivat toisivat ajatuksensa esiin :D

Vierailija
4/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis melko varmasti voin sanoa yhden fantasioineen minusta.

Mies oli minua reilusti vanhempi, kahden lapsen isä, jonka avioliitto veteli viimeisiään. Asuivat jo erillään vaimon kanssa. Tunsin hänet harrastuksesta. Hän tarjosi aina kyytiä yms. ja tuppasi lähelle. Kerran hän soitti mulle (en ees tiennyt mistä sai numeroni) ja pyysi kahville tai syömään. En lähtenyt. Sanoin, etten ehdi enkä oikeestaan ees halua. Jos se mies ois ollut fiksu, niin se ois vaan vastannut, että ei sitten, mutta hän rupesi maanittelemaan, että lähtisit nyt vaan. Mua oikeen nolotti tän miehen puolesta. Sitten kerran hän harrastuksesta lähtiessä avautui mulle ja kerjäsi selitystä, miksi oon vältellyt häntä. Tää mies oli vielä kaiken päälle vähän simppelin oloinen reppana. Mies tarrasi mua kädestä ja kertoi rakastavansa mua. Yritin jotenkin kohteliaasti sanoa, että kiitos ei. Mutta tää mies alkoi jo aika nolosti anella kaikkea. Hän kertoi ajattelevansa mua ja miettivänsä, mitä teen iltaisin yksin kotona, että hänpä voi alkaa seuramieheksi. Mua inhotti aika paljon ja toisaalta mua hävettää kertoa, että siinä tilanteessa toivoin, ettei kukaan tuttu näkis kun se äijä siinä melkein polvillaan kerjäsi huomiota.

Tilanne oli nolo, ja kun pääsin kotiin, niin menin heti suihkuun. Inhotti aatella, että se mies mietti mua iltaisin. Toivoin, että se inhottava tunne menis pesuveden mukana viemäriin.

Eli kyllä, joku varmaan on fantasioinut minusta, mutta tämä ei kyllä yhtään imarrellut minua.

Vierailija
5/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä sitä aina tiiä.

Yks miespuolinen kaveri kerto joku aika sitten jostain mua koskevasta suihkufantasiastaan, se oli kyllä melko kuvottava ylläri, kun en ole itse ikinä häntä siinä mielessä osannut enkä halunnut ajatella.

Vierailija
6/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks miespuolinen kaveri kerto joku aika sitten jostain mua koskevasta suihkufantasiastaan, se oli kyllä melko kuvottava ylläri, kun en ole itse ikinä häntä siinä mielessä osannut enkä halunnut ajatella.

sinulle ja sitä edelliselle. ap

Vierailija
7/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle ja sitä edelliselle. ap

ap

Vierailija
8/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuori yh, sain tytön 15vuotiaana ja ny hänkin on jo 15. Molemmil meil on aika paljastava pukeutumistyyli koska ollaan muodokkaita leidejä eikä sitä häpeillä!Saadaan todella paljon ihailua osaksemme kun ollaan esim.shoppailemassa ja voi vaan arvailla kuinka moni teidänki miehistä fantasioi siitä että sais meidät molemmat kerralla! Tosin oon niin nuorekas että meitä luullaan varmaan ennemmin siskoksiks ;)

Vierailija
9/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppaan olemaan flirtti ja kova nauramaan.

Mieheni kaverit ja duunikaverit heittää minulle levotonta juttua. Mieheni kyllä tietää siitä mutta luottaa minuun niin asia ei ole ongelma.

Piristää mukavasti arkea ;)