En tajuu Duudsoneita, ei uppoo, ei naurata
Joku palikka multa varmaan puuttuu, mut en vaan tajua mitä hauskaa on siinä jos aikuiset äijät koheltaa ja mätkii toisiaan. Pitäiskö tän homman naurattaa?
Ja vielä ton homman ympärille on rakennettu oikein toimiva bisnes oheistuotteineen.
Kommentit (12)
En ymmärrä miksi ihmiset katsovat moista p***kaa.
Tai miksi jotain noin ala-arvoista pitää ylipäätään tehdä ja näyttää vielä typerälle kansalle..
esim. meidän tuttavapariskunta (molemmat yli 30v) pitää niiden juttuja tosi hauskoina. Ite oon ihan haavi auki...
En mielestäni ole mitenkään hienosteleva, esim. kummelihuumori kolahtaa kovaa, mutta toisten tahallinen satuttaminen: miten se voi olla hauskaa?
Mä en pysty edes katsomaan niiden älyttömiä temppuja, nitojalla kieleen papereiden laittoja ja muita. Pidän vähän yksinkertaisena aikuista, joka tykkää duudsoneista. Ja kyllä, olen akateeminen, mutta mua naurattaa alapäähuumori.
"hauskat" kotivideot, joissa joku satuttaa itsensä pahasti. Hauskaa???
alkavat heitä diggaamaan
se on tv-ohjelma, ei sitä pidä niin tosissaan ottaa, vaikka hyvin ne saa tilanteet näyttämään pahoilta
mä en ymmärrä jari sillanpäätä
Jaa, yhdessä jaksossa ne meni jossain lomakeskuksessa pomppimaan tonttupuvuissa jonkun mökkiin yöllä. Se naisen reaktio kyllä vähän nauratti, kun se heräsi koiran haukkumiseen... Vaan ei mahtanut naista naurattaa..
Noita nitoja-juttuja ja sellaisia en ymmärrä.
Mutta joskus ohjelmaa katsoessa, olen miettinyt, että mitä liikkuu sellaisten vanhempien päässä, jotka katsovat lastensa kanssa tuota ohjelmaa. Sitten sakilla naureskellaan. Eikö lapsilla tule kiinnostus tehdä ja kokeilla itsekin niitä juttuja, varsinkin pienillä, joilla ei älli pelaa vielä?
lähinnä vaan ihmettelen miksi.
-ap
vaan se asenne. Kaverit kihertää innoissan, kun joku tähtää tikalla toista mahaan ja sitten, kun napsahtaa, kaikkia naurattaa vielä enemmän. Se pöljäilyn hyväntuulisuus ja muu fiilis tarttuu.
Jos joku vakavalla naamalla ja yksinään niittailisi kivespussejaan pöytään, homma olisi pelkästää outoa, ei yhtään hauskaa.
Lisäksi hommasssa on sellaista kauhuleffan ainesta, on jännittävä odotella, kun jotain katapulttia ladataan ja laukausta odotetaan :D Ja hämmennystä yleisetä touhujen kokoluokan suhteen, esimerkiksi poltetaan talo huvikseen.
Ja akateeminen (FT jopa...) minäkin.
Jos joku vakavalla naamalla ja yksinään niittailisi kivespussejaan pöytään, homma olisi pelkästää outoa, ei yhtään hauskaa.
lopettaa ajoissa ennen kuin vammautuvat joku kerta vakavasti. Aikuiset miehet voisivat jo unohtaa tuollaiset teinipoikien pölhöilyt, eikös niillä ole jo lapsiakin. Sääli lapselle jos isi menehtyy hypättyään tahallaan jostain talon katolta ostoskärryissä tms. kahjoa.
Käy ihan kateeksi sinua, varmaan vielä olet akateeminenkin!