Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mielestä lisääntyminen pitäisi estää niiltä, joilla on kroonisia sairauksia

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minulla lupa lisääntyä jos selviän hengissä? Vai mitä tämä rodunjalostusteoria sanoo tästä sairaudesta???

Ja valitettavasti olen ehtinyt tekemään kaksi jälkeläistä ennen kuin tiesin sairastuvani...

Vierailija
2/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään ihmisiltä lisääntyminen kokonaan!! Tehdään tästä eläinten planeetta!!!

Vaadin, että kaikki vauvat steriloidaan heti syntymänsä jälkeen!!!!!!!

Että näitä juttuja taas tänään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen provo. Mitäs tauteja ajattelit tähän kastiin laittaa? Atopian? Astman?

Isolla osalla suomalaisista on taipumus atopiaan. Suurella osalla suomalaisista on geneettinen alttius sairastua johonkin krooniseen tautiin, joten jos haluttaisiin estää näiden tautigeenien pysyminen perimässä, olisi lisääntyminen estettävä lähes jokaiselta suomalaiselta.

Vierailija
4/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkein kauheinta on, että lähes KAIKILLA ihmisillä (paitsi niillä jotka kuolevat ajoissa tapaturmaisesti) tulee olemaan krooninen sairaus ennemmin tai myöhemmin, eli parasta olisi jos kuoltaisiin suoraan sukupuuttoon... Mistä näitä aloituksia tulee??

Vierailija
5/5 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juontaa juurensa tuosta lapsettomuushoitojen vastaisesta ketjusta. Rupesin leikittelemään ajatuksella, että kuka ansaitsee saada lapsia.

ap