Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veisin 3 lapsen äidile sairaalaan?

Vierailija
17.03.2010 |

tarkoitus vähän muistaa nimenomaan äitiä joka tehnyt naisen työn ja huilii osastolla vauvan kanssa.

Muulle perheelle ja uudelle perheenjäsenelle viedään onnittelut sitten kun kotiutuvat ja arki rauhoittuu .

Kortin, suklaata vien ja kukkakimpun sairaala-ajanvietteeksi, tuskin hirveästi ehtii enää kotona ihailla kukkia.

Mutta mitä muuta? Aikakauslehtiä tulee kotiinsa, oisko joku Kodin Kuvalehti lukemiseksi ihan tyhmä idea ? Entä mammatee kun on teenjuoja ja meinaa imettää ? Liivinsuojia ? Lansinoh-tuubi ? Jotain hyvää suihkusaippuaa?

Auttakaa kiitos :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos suklaa ei riittäis :)

Vierailija
2/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle kyllä kuopuksen synnyttyä maistui KARKKI (sairaalassa on erityisen kiva syödä karkkia, kun ei tarvitse jakaa lastenkaan kanssa ;-)). Ja lehtiäkin selailin. Mieluummin joku kiva naisten/sisustuslehti jota väsyneenäkin jaksaa selata kuin ristikkolehti, kaikki ei tee ristikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mulle on kiva. Nimenomaan saa syödä yksin, ilman kärkkyviä lapsia.

Imetyksen aloitushan janottaa, minä tykkäisin jostain mehusta tai limsasta sairaalaan.

Sitten kivoja juttuja on esim. villasukat äidille ja vauvalle samsta langasta

tai joku muu juttu äidille ja tälle vauvalle yhteisenä.

Vaikka halusitkin vaan äidille, mutta on mukavaa saada myös jotain yhteistä juuri tän vauvan kanssa.

Vierailija
4/4 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös karkki ja hyvä lehti :) Kiva kirja ois myös tervetullut juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan