Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Mua niiiin ärsyttää se pyykkimainos missä Laura Malmivaara

Vierailija
17.03.2010 |

voiko olla teennäisempää "ilakointia".

No, ehkä osaksi ärsyttää mainoksen huonouden lisäksi myös itse Malmivaara. En ole ikinä tykännyt siitä näyttelijänä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pitänyt/pidän edelleenkin Lauraa kyllä hyvänä näyttelijänä, mutta voi elämä kuin ärsyttävä se on siinä mainoksessa!!! melkein tekee mieli vaihtaa aina kanavaa kun se tulee... :)

Vierailija
2/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdankin sitä kanavaa sen ajaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan paljastaa, että mainos on 'hyvä' - se kuitenkin herättää huomiota ja sehän on tarkoitus : )

Vierailija
4/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin ensin ajatella, että siinä on jotain isoniaa/ satiiria, mutta ei taida olla.

Vierailija
5/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pesuainetta varmaankin? Ei niin mitään mielikuvaa merkistä..

Vierailija
6/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin saada ihmiset ostamaan ko. tuotetta, enkä mäkään muista sen nimeä, kun mainos niin ärsyttää. Eli en voi ostaa, vaikka haluaisinkin!

6+7

tuohan paljastaa, että mainos on 'hyvä' - se kuitenkin herättää huomiota ja sehän on tarkoitus : )

Vierailija
7/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekonauru ärsyttää eli eikö sille ole voinut vaikka kertoa jotain hassua vitsiä, että nauraisi luonnollisesti.

Vierailija
8/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kertoo näyttelevänsä kotiäitä.

Ei uskottavuutta.

Vierailija
9/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mainoksen leikkaus on mennyt pieleen, sillä tuohon on leikattu vain nuo kammot höpötyskohdat ja jäljelle jää järkyttävä ylipirteä asenne pyykinpesua kohtaan.

Yleensä tykkään Laura Malmivaarasta, mutta eihän kukaan voi olla noin innoissaan pyykinpesusta.

Vierailija
10/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikadussa Roopelle.

Vierailija
11/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt sitä tarkoittanut, että se näyttelee kotiäitiä siinä mainoksessa, vaan ikään kuin kotonaan..kyllähän sillä lapsia on. Mutta munkin mielestä mainos on ihan naurettava (mitä hauskaa siinäkin on, että ettei punaisissa vaatteissa ole mitään vikaa?). Mäkään en muista, mitä mainoksessa mainostetaan- pyykinpesuainetta, huuhteluainetta, pesukoneita vai mitä. Ja minkä merkkistä. Eikä kiinnostakaan.

Vierailija
12/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä&teennäinen.

Vierailija
13/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä jaksa mainokset edes ärsyttää, kun suhtaudun niihin välinpitämättömästi, mutta kun Laura Malmivaara tulee ruutuun, niin alan nähdä PUNAISTA!

Argh!

Vierailija
14/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Malmivaaralta on loppunut työt ja tarvitsi vähän extra shoppailu-rahaa. Siitä mainoksesta tulee aina vaan se mieleen, se tuote siinä vois olla ihan mikä tahansa.

Vierailija
15/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mainos on leikattu niin!!!! Siinä on joku tyyliin jutellut pitkään Lauran kanssa ja Laura vastaa sen kysymyksiin ja sit siihen mainokseen on vain leikattu noi kohdat, joten ne tuntuu hieman tönköiltä ja naurettavilta kun ei kuule ja näe sitä koko keskustelua.

Ja se kohta missä se sanoo et "ei punasessa mitään vikaa ole" on selvä jatkumo siihen kun se alussa mainitsee lempivärikseen turkoosin ja siihen on joku selvästi kysynyt perään että mitä vikaa punaisessa tai jotain vastaavaa ja sit se pelkkä vastaus on leikattu siihen.

Vierailija
16/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en yhtään mitä tuotetta mainostetaan.

Ja parempi niin.

Vierailija
17/17 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lopputulos on enivei teennäinen ja typerä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi