No niin KAIKKI keinot mitä tiedät synnytyksen
Kommentit (12)
ja pomppiminen. :) Ajele töyssyisellä tiellä autolla, kyllä lähtee... ;)
voin sanoa, että metsässä kävely sekä verhojen vaihto ovat oivallisia toimenpiteitä, että alkaa tapahtumaan :). Nyt vaikeaa tuolla metsässä kävellä, kun lunta. Epätasainen maasto teki minulle sen , että alkoi supistelemaan. Nojalin välillä puihin ja puhisin :)).
Tepsi ainakin minulla. Suosittelen, ei ole rankkaa eikä vaarallista :-)
ja muutaman tunnin päästä menee vedet :)
Akupainantaa synnytyksessä käytetään sekä kivunlievitykseen että synnytyksen edistämiseeen, kuten supistusten vahvistamiseen. Paineltavat akupisteet ovat samoja kohtia kuin ne, joihin laitettaisiin akupunktioneulat.
googleta lisää..
Aamuyöllä alkoi supistukset. :) Rintojen hieronnalla myös esikoisen aikana saatiin aikaan supistuksia.
En muista enää missä kohtaa jalkapohjaa se käynnistyskohta on. Kokeilin sitä ennen ekaa synnytystä, kun oli ihan hirvee olo jo ja seuraavana yönä käynnistyi, 2 vkoa ennen la tuli. Eri juttu on se, että jälkikäteen ajatellen, poika olisi saanut olla mielestäni pidempään mahassa, kun oli kovin keltainen + muuta. Ja TODELLAKIN älyän, että olisi se voinut just silloin syntyä ilman noita akupainantoja, ehkä sattumaa vain.
löytyy suomeksi ainakin Babyidean sivuilta
http://www.babyidea.fi/aidille/akupainanta.html
siis ihan yhdyntä ja tavarat sisälle asti! sperma käynnistää :)
itse siivosin saunan ja hieroin jalkapohjia ymm, mut kyllä se seksi tehosi vasta. seksistä 5 tuntia ni alko tapahtuu :)
spermassaha on vissii jotain oksitosiinin kaltaista, et alkaa supistaa :)
kaakeloin kyplyhuonetta... Mutta hyvä keino oli varata aika kampaajalta ja pyytää meille yövieraita. Eli jotain mitä ei millään haluaisi peruuttaa. Meillä oli vieraat junassa tulossa kun soitin, että sorry, nyt lähden sairaalaan :)
Mikä tahansa toimii, kunhan jatkaa riittävän pitkään ;)
on auttanut meillä, eli kahden edellisen lapsen synnytys hoputettiin käyntiin SEKSILLÄ. tunti tai kaksi seksin jälkeen alkoivat säännölliset supistukset!