Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermo! Mitä tehdä jatkuvalle puhelinmyynnille!?!

Vierailija
17.03.2010 |

Nyt meni oikeasti hermo! Minulle soittaa jatkuvasti puhelinmyyjät. Viimeisen kuukauden ajan soittaneet pari kertaa viikossa... nyt viikon sisään monta kertaa päivässä. Tämän aamun aikana soittaneet jo kaksi kertaa!!! Eikä kello ole vielä edes kahtatoista...Ei jaksa koko aika olla kieltäytymässä milloin mistäkin... Ihan niin kuin minulla ei olisi parempaa tekemistä kuin olla vastailemassa puhelimeen.

Alkaa jo tuntua kotirauhan häirinnältä! Mikä avuksi?

Pitääkö hankkia salainen numero tai prepaid?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt helvetti, jos minun pitää maksaa rahaa ja vaivannäköä siitä hyvästä, ettei kotirauhaani häiritä!!! Haloo!!! 

Vierailija
22/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä dickpick sinne numeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa tuntemattomiin numeroihin. Jos jollain on oikeasti asiaa, hän jättää puhe- tai tekstiviestin.

Kaikki 04092 -alkuiset numerot ovat puhelinhäirikköjä. Niihin ei varsinkaan pidä vastata. Kyllä ne jossain vaiheessa lopettavat kun et vastaa.

Vierailija
24/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea että sinulla on markkinointikielto numerossasi. Se velvoittaa heidät juridisesti olemaan soittamatta enää. Jos alkavat änkyttämään jotakin, kysy onko kuullunymmärtämisessä jotakin vikaa.

Mitään suoramarkkinointiliiton palveluita ei kannata käyttää. Siinä maksat suojelurahaa taholle, joka on suoramarkkinoinnin takapiru. Jos vaikka puolet suomalaisista maksaa sinne sen 0.jotain euroa/min, miten paljon luulette kyseisen liiton omistajien nauravan matkalla pankkiin?

Itse en edes vastaa tuntemattomiin numeroihin. Katson myöhemmin googlella kenen numero se on ja lähes aina se lentää mustalle listalle.

Vierailija
25/25 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla on ollut puhelinoperaattori 123:n kanssa toistuvia ongelmia telemarkkintointikielto asian kanssa

olen tehnyt selkokielisen (yrityskohtaisen) telemarkkinointikiellon 123:lle

a.) heti 123 liittymä sopimusta tehdessä

b.) muistuttanut 123:ta telemarkkintointi kiellosta jopa useaan kertaa kirjeitse, sähköpostitse, asiakaspuheluin (123:n asiakaspalveluun), henkilökohtaisin asiakaskäynnein 123 myymälöissä

c.) tämän lisäksi olen lähettänyt ilmenneestä ongelmasta suoraa palautetta myös 123:n johdolle. 123:n johto ei ole vastannut asiakaspalautteeseeni

telemarkkinointikielloistani huolimatta 123 kohdistaa minulle aikaajoin telemarkkinointia. mainittakoon nyt ihan selvyyden vuoksi myös se, ettei minulla ole sellaista 123 liittymää joka antaisi 123:lle vapauden kohdistaa minulle telemarkkinointia tai lähettää sms-mainontaa.

tarkastaessani asiakastietojani 123 asiakasrekisterissä kyllä mainitaan kaikki kieltoni, mutta kieltojen noudattaminen ainakin telemarkkinoinnin (sms mukaan lukien) 123:lla ei toimi

olen totaallisesti kyllästynyt 123:han. viimeisten kuukausien aikana olen lähettänyt 123:lle ja 123:n johdolle monia kymmeniä muistutuksia asiasta. mitä pitäisi tehdä, jotta asia saadaan loppumaan? pitäisikö 123:lle lähettää jo tuhansia muistutusviestejä ilmenneestä ongelmasta ja olla heihin yhteidessä joka päivä vähintään 5-10 kertaa? ehdotuksia?

Älkää hyvät ihmiset ainakaan mitään vuosimaksullisia estoja laittako. Tuo Robinson-esto on ainoa oikesti toimiva. Suunnilleen kaikki myyjäyritykset noudattaa ainoastaan sitä, koska se EI OLE asiakkaan rahastusta vaan melkein maksuton. Kolmeksi vuodeksi kerrallaan saa eston

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi