Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten perheelle lomakohteeksi: Mombasa, Orlando, Kreeta vai Algarve?

Vierailija
17.03.2010 |

Majoitus kaikissa kohteissa viiden tähden hotellissa.

Kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinulla on varaa lähteä mihin tahansa, niin älä herran tähden lähde Kreetalle tai Algarveen.

Mombasaa olen minäkin joskus miettinyt, mutta ajattelen, että sen aika on sitten, kun lapset ovat tarpeeksi isoja safarille.

Vierailija
2/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mombasaan en lasten kans menis, Kreeta paras noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain erilaista ja ystävällisiä ihmisiä, ihanat rannat ja lämpöä. Tosin majoittuisin vaatimattomammin, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
4/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa sitten loputon hökkelikylä. Aika raju kontrasti ja voi olla aika shokeeraavaa lapsille. Me asutaan hienosti ja palvelijat passaa, ja kilometrin päässä asutaan kurjuudessa ja köyhyydessä. Opettavaa toki elämästä ja Afrikka on tietty Afrikka - upea omalla tavallaan. Itse lähtisin ihan pienten kanssa lyhyemmälle lennolle Kreikkaan tai vastaavaan "tylsään", mutta vaikka ekaluokkalaisen kanssa voisin jo hyvin lähteä kaukomatkalle.

Vierailija
5/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka valinta onkin ehkä tylsä, on se turvallinen ja lennot lyhyet. Ainakin itse olen kokenut pitkät lentomatkat lasten kanssa raskaiksi, joten suuntaamme kaukolomalle vasta lasten saavuttaessa kouluiän.

Vierailija
6/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, malariaestolääkitys suositellaan. Isäpuoleni sai myös tosi rajun ripulin Mombasassa/safarilla. Olisi ollut aika hurja pienellä. "Kivaa" oli kuulemma myös safarilla raahautua yöllä pilkkopimeässä vessaan, kun piti aina hälyttää vartija näyttämään tietä. Yksin ei voinut mennä käärmeiden yms. takia. Toki sellaisiakin safareita on, missä ollaan enemmän hotellimajoituksen kaltaisissa, mutta yleisimpiä ovat tällaiset leirit, joita markkinoidaan nimenomaan 5-tähden majoituksina, ja ovathan ne sitä tavallaan kun illallisella syödään hopeaaterimilla ja on pukeuduttava.

Vierailija
7/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.clubgreece.net/resVillageHeights.html

Ollaan taipumassa tähän vaihtoehtoon siksi, että Floridaan lennot niin pitkät ja Mombasassa mietityttää taudit pienten lasten kanssa (kolme alle 5-vuotiasta). Algarvea nyt katsotaan vielä.

T: Ap

Vierailija
8/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jollekin kuvankauniille saarelle, vaikka Santorinille? Tai Portugalin Azoreille, jossa pääsee kumeveneellä katsomaan delfiinejä?

Kreeta on TYLSÄ.

Vierailija
9/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkua näiden pienten kanssa. Pienin vielä rattaissa tiukasti (ei osaa kävellä). Azoreilla ollaan käyty.

Kreeta on puhdas ja turvllinen. Tarkoitus on lähteä nauttimaan lämmöstä ja hyvästä ruoasta. Alle viisivuotiaiden kanssa loman keskus on varmaankin uima-allas ja jäätelöbaari ;) Tylsää tulee tuskin olemaan kunhan nämä löytyvät.

Mies on kiinnostunut tuosta Mombasasta, mutta itseäni se ei kiehdo ollenkaan. Juuri tautiriskien takia.

T: Ap

Vierailija
10/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tylsä, mutta helppo lasten kanssa. En menisi pienten kanssa mombasaan ja orlandonkin jättäisin väliin pitkän lennon ja aikaeron takia.

Vierailija
11/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hyvä hotelli ja uima-allas ja lämpö riittävät, niin samapa se sitten on, minne menette. Vaikka Kosille...

liikkua näiden pienten kanssa. Pienin vielä rattaissa tiukasti (ei osaa kävellä). Azoreilla ollaan käyty. Kreeta on puhdas ja turvllinen. Tarkoitus on lähteä nauttimaan lämmöstä ja hyvästä ruoasta. Alle viisivuotiaiden kanssa loman keskus on varmaankin uima-allas ja jäätelöbaari ;) Tylsää tulee tuskin olemaan kunhan nämä löytyvät. Mies on kiinnostunut tuosta Mombasasta, mutta itseäni se ei kiehdo ollenkaan. Juuri tautiriskien takia. T: Ap

Vierailija
12/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihan mielettömästi lapsille kaikkea ja vaikka lento onkin pitkä niin mun mielestä sen arvoinen. Kreeta on kuitenkin tylsä Orlandoon verrattunna.

Vierailija
13/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kivaa, mutta tyyristä. Kaikki on kallista. Mutta lasten kanssa TODELLA PALJON nähtävää. (jos on tarpeex vaan rahaa sinne) Itse olin uimassa delfiinien kanssa discovery cove paikassa ja kivaa oli. Olimme myös sea worldissa.. kiva paikka sekin. Muissa huvipuistoissa emme ehtineet sitten käymään. olis tietty ollu kiva mennä myös disney worldiin ja universal studioon... kyllä ne lapset pitkänkin lentomatkan pärjää jos ottaa niille tekemistä mukaan... yölennollahan ne nukkuu...

Vierailija
14/14 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Falirakissa on tosi makee vesipuisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme