Paras käsivoide? Hinnalla ei niin väliä, haluan löytää hyvän!
Kommentit (78)
täällä kehutut natusan ja nivea sos on ihan surkeita, ei kannata ostaa jos on oikeasti kuivat kädet!
Aco, Hamppuvoiden ja mikä se body shopin toinen olikaan ja Arnica on tehokkaampia.
tehokas ja imeytyy nopeasti. Saatavana myös täysin hajusteettomana ja normaali rasvakin on miedosti hajustettu. Myös jalkavoidetta, joka myös tosi tehokasta ja virkistävää :)
Käsivoide on kaakaovoin tuoksuista.
Molemmat ovat tosi tehokkaita ja hyviä, suosittelen.
-L'Occitane-fani-
Itse käytän hajusteettomia tuotteita (ja niistäkin niitä "ei niin raaka-aineen hajuisia").
Paksuista rasvoista suosittelen: Tummeli (sopii myös kuiviin kantapäihin yms.)
Keskipaksuista: Provisor (Lila tuubi, hajusteeton).
Molempia saapi apteekista, eivätkä ole edes kovin kalliita.
Oli siis ihan haavoilla.
Nyt täksi talveksi ostin apteekista Lipolan voidetta ja sitä yöksi. On todella rasvainen, joten päivällä töissä ei viitsi käyttää.
Päivällä käytän SebaMed:in käsivoidetta. On todella hyvä sekin.
Viime talvena rasvasin alvariinsa mutta nyt ei tarvitse kun enää harvoin päivällä laittaa kun olen yöksi laittanut tuota Lipolan voidetta.
Näitä suosittelen siis minä.
By the way... tuota SebaMed:iä saa tuubissa (75ml) sekä pumppupullossa.
ainakin täällä, kädet niin kuivat, että halkeilevat pienille haavoille. tosi rasvainen päiväkäyttöön, mutta yöksi hyvä laittaa decubalia ja sitten erikseen jokin päivärasva
tuo body shopin hamppu on ehkä maailman parasta! Haju on voimakas, eikä kaikkien mieleen, mutta on tosi tehokasta!
Eilen ostin apteekista kokeeksi ACOn Rich Care Hand cream canola oil & Q10, tuntuu myös se tosi hyvälle. Eikä edes ollut mikään sikahintainen, vaan jotain reilu 4e tuubi.
Noista jää molemmista hetkeksi käsiin hiukan öpljyinen tuntu, mutta eivät suttaa. Muutaman minuutin kuluttua tuntu häviää, jäljelle jää vain ihanan pehmeät ja hyvän tuntuiset kädet.
Olen käsirasva-addikti, ja olen kokeillut valehtelematta varmaan 50 eri käsirasvaa, ja nämä kaksi on ne, mistä en kyllä luovu!
Erioilia.. siis ei ole varsinaisesti käsivoide, mutta käsiin kun laittaa niin minulla tulee hetkessä pehmeät kädet :)Ja käy siis muuhunkin kehon rasvaukseen.. Sitä saa hajustettuna ja hajusteettomana :)
Erioilia.. siis ei ole varsinaisesti käsivoide, mutta käsiin kun laittaa niin minulla tulee hetkessä pehmeät kädet :)Ja käy siis muuhunkin kehon rasvaukseen.. Sitä saa hajustettuna ja hajusteettomana :)
mulla tarkkaa mitä käyttä ja erioil on ollut kyl paras. siis muuallekkin kroppaan.
t:35
Avonin parin euron käsivoidetuubi Avon Care Rich Moisture Glycerine Hand & Nail Cream, mieto tuoksu ja imeytyy todella nopeaan ja tehoaa ainakin mun haavaisiin talvikuiviin käsiin. Putkilon ulkonäkö vaihtelee sesongin mukaan, mutta koko on aina 125 ml ja hinta riippuen tarjouksesta jopa 2,50 euroa.
Diorin käsivoide. Hinta oli n. 62e, mutta onneksi en itse maksanut.
Se on vähän tönkköä, mutta pieni määrä riittää ja imeytyy nopeasti.
Erioilin käsivoidetta käytän kans, on eri kuin se purkki, tuubissa.
tai sitten esim. yövoiteeksi Avonin Planet Spa oliivi vartalovoide. Sitä voi hieroa pitkään ja kun lopettaa imeytyy hyvin. Tekee ihmeitä käsille ja jopa atooppisen ihon taipeille. Eikä ole kirvellyt! Nyt niitä saa 2 x 200 ml purkkia yht. 12,90 €.
Molemmissa mieto, hyvä tuoksu.
on Dry Skin Hand Cream/Creme Mains Peaux Seches, eli ei ole se laventeli-voide. Tää on paljon rasvaisempi (mutta silti imeytyy tosi hyvin, ja tuoksu on tosi kevyt, ja muistuttaa ehkä eniten jotain Nivean peltipurkissa olevaa pakkasrasvaa...jos nyt jollain pitäis sitä tuoksua kuvata...) kuin laventeli-voide, itse kyllä tykkään siiätkin.
Halvemmista rasvoista apteekin Favora on paras ja toinen suosikkini :-)
Mary Cohrin käsivoide on paras,se tuoksukin on jo niin huumaavan ylellistä ja tekisi mieli käyttää sitä vartalovoiteenakin :) Sisältää myös UV-suojan joten ehkäisee myös käsien ennen aikaista vanhenemista!
apteekista. Parempaa ei ole ja olen kokeillut monia.
Body Shopin hamppukäsirasva ja kakkosena L'Occitane. Niillä lähtee kuivat kädet pehmeiksi.
Hamppurasvaa olen ostanut äidille ja anopillekin.
Ja mä myyn käsivoiteita... talvella kädet halkeilee ilman avenea. Bodyshopin hamppuvoiteesta tykkään kans, mut se on aika voimakas tuoksultaan.