Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena naimisiin menneet

Vierailija
16.03.2010 |

Milloin teidän kohdallanne ovat ihmiset lakanneet ihmettelemästä "ai oot noin nuorena mennyt naimisiin?!" ?

Menin naimisiin kun olin 21 v, nyt 24 v ja vieläkin ihmiset päivittelee kun tulee samassa keskustelussa puhe siviilisäädystä ja iästä. Oon jo muutaman vuoden tota litaniaa kuunnellut, alkaa tosiaan ottamaan pääähän! Ei mua haittaa mitä mieltä muut ihmiset on, mutta mitä se niille kuuluu milloin oon päättänyt naimisiin mennä. Luulis aikuisten ihmisten ymmärtävän että kaikkea mitä päässä liikkuu ei tarvi ilmaista sanallisesti...

t. Tänään taas yksi ah niin yllättynyt uusi tuttavuus

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin 21 vuotiaana esikoisen ristiäisissä eikä sitä ole kukaan ihmetellyt, joskus ehkä sitä että alettiin seurustella 2v sitä ennen ja reilu puol vuotta sen jälkeen mentiin kihloihin, että melko pian tuli kihlat joidenkin mielestä!

ps. yhä ollaan yhdessä, onnellisesti ja 3 lasta. ikää 26

Vierailija
2/10 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hyvin nuorekas ja pukeudut nuorekkaasti? Minä menin naimisiin, kun olin 20v. eikä kukaan ole kertaakaan ääneen ihmetellyt. Lähdin tosin kotoa jo 16-vuotiaana ja olen uskovainen, että ehkä ne selittää jotain. Mutta olen myös isokokoinen eikä minulle ole koskaan nuorten vaatteet sopineet tyylillisesti. No, joo. Kyllä aika hoitaa ongelmasi.

Minulla oli jo 24-vuotiaana 2 lasta ja sitä kyllä sen sijaan ihmeteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koin monta vuotta sitä ihmettelyä, tyyliin " siis kuinka vanha sä oot ku vietät jo 5v hääpäiviä?" Mutta nyt yli 30v ei enää kukaan oo ihmetelly! =D

Ja ne säälivät ilmeet että miksi oot sitonu ittes noin nuorena, tai oottehan te menny naimisiin ku oot raskaana. Ihan ku ois väärin mennä nuorena naimisiin ilman pakottavaa syytä!

Nyt siis yli 12v avioelämää takana!

Vierailija
4/10 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä ihmetellään, että miten olet ehtinyt... No, 25 vuotiaana naimisiin. Kuuden vuoden seurustelun jälkeen tuntui luontevalta jatkumolta. Sitten mies löi kännispäissään, ei päästy siitä yli ja ero tuli viime vuonna. Hyvinhän tässä on ehtinyt :)

Vierailija
5/10 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 33 v. ja eka lapsi tulossa, sen saman ihanan miehen kanssa :). Eipä sitä lapsen lykkäämistäkään ole ihmetelty. Täällä tosin varmaan räyhäkkäät palstamammat repii mut tästä ratkaisusta.

Vierailija
6/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin luvan kanssa 17-vuotiaana, olin tuolloin jo 2-vuotiaan pojan äiti ja siis pojan isän kanssa mentiin..

Enemmän ihmisillä aukeaa suut, kun ilmoitan olevani kolmen lapsen äiti (nyt 25-vuotias)kuten eilen kuopuksen kanssa ulkona kävellessäni vanha tuttava tuli sanomaan, että olet jo tuohon ehtinyt ja ilmoitin kohteliaasti "juu,tää on kolmas" Voi olla, ettei sitä naimisissa oloa ihmetellä kun en ole sormuksia pitänyt kolmeen vuoteen ja en sitä jaksa mainostaa.. Ehkäpä joskus jaksan suurennuttaa ne..

Mutta hyvin pyyhkii, juhannuksena 10-vuotiskihlajaispäivä =)

Vierailija
7/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

21- vuotiaana menin naimisiin, joku satunnainen saattoi ihmetellä, että miksi ihmeessä kun ei ollut mitään vahinkoakaan sattunut tms. Nykyisin on ihan uusi ihmetyksen aihe se, että miten me ollaan vieläkin naimisissa! Oltiin ekoja kaveripiiristä jotka meni naimisiin ja taitaa olla niin, että 8/10 sen jälkeen naimisiin menneestä parista on jo eronnutkin ja heistä on niin outoa, että me olemme edelleen naimisissa 15 vuoden jälkeen...

Nykyaikana se, että on lapsia vain yhden puolison kanssa ja on vielä kaiken lisäksi lastenteon jälkeenkin naimisissa tämän henkilön kanssa tuntuu olevan outoa ja hatvinaista =)

Vierailija
8/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ikinä ole ihmetellyt nuorta ikäämme kun naimisiin mentiin. Musta ihan normaali ikä mennä naimisiin =) Eka lapsi tuli "vasta" 24-vuotiaana et kerettiin olla kaksinkin =)

Nyt 10-vuotta avioliittoa takana ja lapsia neljä. Ja edelleen ollaan onnellisesti naimisissa.

Vierailija
9/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuen ehkä siitä että olin tavannut mieheni jo 18-vuotiaana, kaikki päinvastoin odotti että milloin noi oikein menee naimisiin ;). Nyt ollaan oltu naimisissa jo melkein 20v, hui kun aika menee!

Vierailija
10/10 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 8kk ikänen lapsi silloin. Ja yhteiseloa 3v. Joten kyllä ne meitä aina jaksaa ihmetellä. Ja välillä mieheni tuntee pahaa mieltä kun hän "oli lapsiinsekaantuja" kun toisiimme rakastuttiin. Nyt olemme kohta olleet 18v yhdessä ja olemme onnellisia. Meitä on moneen lähtöön. Toiset ei hyväksy, toiset hyväksyy hyvinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi