Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mä olen tyytyväinen! Just kävin hammaslääkärissä...

Vierailija
16.03.2010 |

jota mä olen siirtänyt jo reilut kuusi vuotta ja sen on suussa näköistäkin. Nyt sitten menin kun ympäri suuta on särkenyt jo kuukauden. Mä aloin jo itkemään siinä ulko ovella mutta sisukkaasti menin.

Nyt on ens viikolle varattu sedaatio aika ja kaikki laitetaan kerralla kuntoon! Rahaa palaa, mutta loppuu tämä ainainen pelko että koko pää ja aivot tulehtuu kun ne esillä olevat juuret ärtyilee.

Hyvä minä! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka kuitenkin tästä lähin uskaltaudut tarkastukseen parin vuoden välein, kotihoitoa unohtamatta?

Vierailija
2/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mullakin pelkoa, ja siksi hoidan todella hyvin ja käyn tarkastuksissa viim. kahden vuoden välein. Eikä ole reikiä. Myös lapseni olen opettanut samaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että hampaat pestään kunnolla aamuin illoin, käytän hammaslankaa ja suuvettä aina ja silti ne vaan murenee suussa :( Eli tarkoitus on nyt kun tämä remontti on tehty, mä haluan tarkastusväliä max. puoli vuotta!

Mutta kiitos! :)

Ap

Vierailija
4/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hampaat murenee vaikka tekis mitä. Mulle sanottiin hammaslääkärissä että mulla on vaan niin hauras hammasluu.

Mitä ne tekee sulle siä kunnon remontissa ja osaatko sanoa paljonko tulee maksamaan?

Vierailija
5/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistetaan neljä hammasta, tehdään kaksi juurihoitoa ja paikataan muutamia reikiä. Aikaa menee arviolta kolmisen tuntia ja hintaa kertyy ilman kelakorvausta noin 1500-2000€. Sama raha mulla olisi varmasti mennyt yksityiselle tässä vuosien aikana kun tätä korjattavaa vaan tulee lisää. Sitäpaitsi hampaan poisto on halvempi ja jos siihen laitetaan joskus syksyllä jotain muovia tilalle, niin se ei ainakaan reikiinny :)

Ja mä olen saanut aika paljon noita "vois niitä joskus harjatakin"-kommentteja, mutta mä varmasti hoidan hampaitani paremmin kuin moni keskiverto suomalainen! Mutta ei kestä ei.

Ap

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla ensimmäinen kommentoija, enkä epäillyt, ettetkö hoitaisi kotona (tunnen tosi paljon ihmisiä, joilla sama ongelma), mutta minun lisäkseni muissakin kommenteissa varmaan ihmeteltiin sitä, että hoitoväli oli niin pitkä, kun esim. vuoden välein käymällä selviäisi vähemmällä tuskalla ja rahalla.

Tärkeintä on tietysti se, että leegot tulevat kuntoon! :)

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä oikeastaan tästä ketjusta ollut mitenkään näreissäni, mutta mulle on kerran yksi hammaslääkärikin sanonut suunnilleen että mitäs jos pesisit niitä välillä? Ja takana oli niin paljon huonoja kokemuksia kaupungin palveluista että se kammo vaan juurtui niin syvään. Mutta nyt kun saan tämän tehtyä niin hymyilen leveästi ja aivan varmasti käyn siellä koko ajan, ihan varmuudenvuoksi! :)

Ap

Vierailija
8/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen vanhempi ketju mutta kokeillaan silti...

Itsellä tulossa kaikkien neljän viisaudenhampaan poisto ilmeisesti juuri sedaatiossa (lääkäri puhui vain suonensisäisestä lääkityksestä) ja oiskin kiva kuulla muiltakin kokemuksia tästä asiasta.

Kustannusarvio oli muuten 2 tunnin toimenpiteelle 2 000 euroa, minkä hintaista muilla ollut? Helsingissä minulla aika.

Vierailija
9/9 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nostelen, josko kellään ois jaettavaa tästä aiheesta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi