Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katsoitteko vauva intiasta? mitä tunteita herätti?

Vierailija
16.03.2010 |

mun tavallaan teki pahaa, mutta itseppä kohdun vuokraajat suostuivat. ja paha sanoa kun itse saan ihan itse lapsen. jotenkin se homojen toive heti kahdesta..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunvuokraaja sai 4000€ mikä vastaa heillä 15 vuoden palkkaa! Ja osassa tapauksissa lapsi ei ollut mitenkään biologisesti kohdunvuokraajan vaan munasolu ja siittiöt olivat lapsettomalta pariskunnalta.

Vierailija
2/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei ollutkaan biologisesti hänen. Tämä vuokraaja kuitenkin tunsi vauvan liikkeet jne. Epäeettiseltä tuntuu, vaikka kuinka yritettiin selittää, että kumpikin voitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miettisin että onko eettistä tehdä lapsi muuten jos luonto sitä ei muuten suo?

Vierailija
4/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisi mahdollisuus tuollaiseen tilaisuuteen, että saisi muut lapset kasvatettua ja koulutettua niin uskoisin, että lähtisin kohdunvuokraajaksi. Täällä lintukodossa on niin vaikea käsittää köyhien maiden oloja ja mietitään vain eettisyyttä.

Vierailija
5/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä myönnän että tuossa tilanteessa ajattelisin vain omaa napaani. kumpi sit vaan olisinkin.

Vierailija
6/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään kohdunvuokraus ja vastaavat nähdään liikaa eettisenä ongelmana. Mun mielestä sen pitäisi olla sallittua. Ei kaikille esim. lapsen saanti/odotus ole niin tunteilla kyyditettyä aikaa kuin me länsimaalaiset 1,8 raskautta kokevat ajattelemme.

Vierailija
7/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole biologiaa. On kamalaa kuinka nykypäivänä poljetaan lapsen oikeuksia vaan vaalimalla biologisten vanhempien oikeuksia. Vanhemmuus on muutakin kuin biologiaa!!

Vierailija
8/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luonnolla onkin joku juttu miksi joku ei voi saada?

Vierailija
9/9 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisin koittaa tuota tapaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan