Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tulis toimeen ilman miestäni:)

Vierailija
15.03.2010 |

Tänään olin jälleen kerran unohtanut pankkitunnukseni, onneksi mies muistaa numero ja kirjainsarjat.

Vaihtaa autostani lamput, ja käy tankkaamassa (osaan kyllä tankkauksen itsekin) myös siivoaa autoni ja muutenkin huoltaa sen.

Herää öisin kun lapset itkee, ja herää myös aamuisin lasten kanssa, jotta minä saan nukkua pidempään (mies on aamuvirkku ja minä en).

Tekee töitä rutkasti, jotta elintasomme on sellainen kuin se on. Itsekin olen töissä, mutta ei tällä palkalla juurikaan juhlita.

Ja korjaa kotimme kaikki rempat, joskus myös siivoaa. Laittaa hyvää ruokaa.

Ja vaikka olisi pitkän päivän töissä, niin jaksaa illalla peuhata lasten kanssa ja vielä jutella vaimonkin kanssa:)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hoitaa itsekin kaikki talouteen liittyvät asiat, auton osaan ajaa huoltamolle jos olisi jotain sellaista mitä itse en osaa tehdä, vasara ja ruuvimeisseli pysyy kädessä minullakin jne. Mutta vaikka kykenen kaikkeen mihin miehenikin kykenee, paitsi nostamaan yksin painavia esineitä, en haluaisi joutua elämään ilman miestäni. Taloudellisestikin selviäisin ihan hyvin.

Vierailija
2/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä et vain halua, ja se on ihan ok.

Naisissa on kuitenkin niin paljon voimaa ja kyvykkyyttä ettei ole tosikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan en minäkään haluaisi olla ilman miestäni. Vaikka minulla kyllä talous niukentuisi ilman mieheni tuloja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä