Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää työnne perkele! Minä täyttelen ristikoita ja surffaan netissä palkan edestä!

Vierailija
15.03.2010 |

Vuoden olen kysellyt ja kerjännyt itselleni töitä, mutta ei helvetti niitä mulle malteta antaa. Nyt olen antanut itselleni luvan tehdä töissä ihan mitä huvittaa! On se hienoa, että joillakin työpaikoilla on varaa pitää henkilökuntaa päivähoidossa.

Olen siis vakinainen työntekijä, mutta en korvaamaton, kuten muut osastoni työntekijät...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele juutuuppia oikein kovalla samalla kun täytät ristikoita. Jos joku valittaa, sano tekeväsi tutkimusta.

Vierailija
2/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele juutuuppia oikein kovalla samalla kun täytät ristikoita. Jos joku valittaa, sano tekeväsi tutkimusta.

Kiitos piristyksestä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta iskee tuotannolliset ja taloudelliset syyt ja huomataan, että sulle ei oo mitään tekemistä ...morjens.

Vierailija
4/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin lueskelen tätä palstaa ja ehdin hyvin kommetoidakin. Ennen tein täysillä töitä ja ylitöitäkin ihan ilmaiseksi. Parempi näin.

Vierailija
5/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta iskee tuotannolliset ja taloudelliset syyt ja huomataan, että sulle ei oo mitään tekemistä ...morjens.

Täällä yksi kohtalotoveri valtionhallinnosta. Vakkarivirassa kun on, niin pois ei joudu, ellei itse halua tai ellei suunnilleen tee jotain rikosta.

Vierailija
6/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kohtalotoveri valtionhallinnosta. Vakkarivirassa kun on, niin pois ei joudu, ellei itse halua tai ellei suunnilleen tee jotain rikosta.

Viiden vuoden irtisanomissuojakin löytyy kuntaliitoksen johdosta, joten tuotannollisten tai taloudellisten syiden vuoksi en ulos joudu.

ap

Vierailija
7/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta tayttelet rintsikoita siella toissa :0

Luulin etta olet sellainen web-misu

Vierailija
8/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastan ihan samaa. Kärsin kyllä boreoutista.

Vierailija
9/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas opin uutta eli ei ollut turha tämäkään työpäivä!

Jaksamista kaikille, jotka painitte tämän saman asian kanssa! Mieluiten minäkin tekisin töitä palkkani eteen ja samalla viihtyisin paremmin töissä. Tää on melkoista pakkopullaa, kun mielekkyys puuttuu!

ap

Vierailija
10/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluummin nostaisin palkkaa ristikoiden täyttämisestä kuin leipätyöstäni, vaikkei sekään ihan kamalaa ole.

Vierailija
11/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas opin uutta eli ei ollut turha tämäkään työpäivä! Jaksamista kaikille, jotka painitte tämän saman asian kanssa! Mieluiten minäkin tekisin töitä palkkani eteen ja samalla viihtyisin paremmin töissä. Tää on melkoista pakkopullaa, kun mielekkyys puuttuu! ap

Boreout tosiaan.

Vierailija
12/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluummin nostaisin palkkaa ristikoiden täyttämisestä kuin leipätyöstäni, vaikkei sekään ihan kamalaa ole.

Mutta paljon mieluummin täyttelisin niitä kotona palkan edestä, kuin pienessä toimistohuoneessa... Kotona voisin tehdä kaikenlaista muutakin! Eli ei se pidemmän päälle niin hauskaa ole!

ap

Vierailija
13/13 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päinvastainen tilanee. Töitä tulee lisää joka tuutista ja ahdistaa jo niiden ajatteleminenkin. Palavereja on liikaa siihen nähden mitä töitä niiden lisäksi pitäisi ehtiä tekemään. Minkäänlaiselle ajatustyölle tai ideonnille ei ole aikaa vaikka niitäkin minulta odotettaisiin. Työmotivaatio on pahassa laskussa:(:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan