Onko väärin?
Olen yh ja ollut yh:na kohta vuoden. Erosta olen päässyt yli enkä haikaile exäni perään tai muutenkaan kaipaa avioliittoa. Vapaalla pyörin paljon eräässä porukassa joka koostuu pääosin miehistä, suurin osa heistä on sinkkuja, mutta ei sellaisa joiden kanssa edes voisin kuvitella seurustelevani. Huumorini on aika kaksimielistä ja seksististä, kuten on näillä miehilläkin, puhun seksistä avoimesti, mutta vain yleisellä tasolla, omilla seksijutuillani en retostele.
Tänä viikonloppuna olin taas tuossa porukassa ja olen huomannut, että herätän näissä miehissä "ihastusta" ja jonkinlaisia seksuaalisia haluja. Perjantaina päädyin yhden näistä kanssa sänkyyn, se oli vain seksiä ja seuraavana päivänä jatkoimme "ystävyyttä" ihan kuten ennenkin. Lauantaina jatkoin vielä juhlimista samassa porukassa ja aamuyöstä menin nukkumaan. Hetken päästä mut herätti eräs toinen tästä porukasta, sellainen jonka olen tulkinnut hieman ihastuneen minuun. Ja koska mun teki mieli seksiä, päädyin myös tämän kanssa sänkyyn.
Aikaisemmin olen harrastanut seksiä kahden muun samaan porukkaan kuuluvan kanssa ja sitten on vielä yksi joka on tosissaan ihastunut muhun. Nyt on ajatukset vähän ristissä, uskon ettei nämä miehet tiedä kenen kaikkien kanssa olen seksiä harrastanut ja vaikka tietäisivätkin, ei sen pitäisi aiheuttaa ongelmia koska se on aina ollut puhtaasti vain seksiä ja ei ole vaikuttanut kiusallisesti väleihin.
Teenkö siis väärin jos jatkan tuossa porukassa pyörimistä?
Ja mä nautin seksistä, mutta en halua parisuhdetta. Kaipaan fyysistä kontaktia toiseen ihmiseen, mitkään lelut kun ei pidemmän päälle korvaa aitoa tavaraa. En siis koe, että irtosuhteet olisivat paha asia. Ja korostan, että en tee itse aloitetta, hoidan kaiken mahdollisimman hienovaraisesti, en huutele suhteistani joten toisten silmissä en edes ole mikään "jakorasia". Olisin ennen varmaan itse itseni sellaiseksi luokitellut, mutta nykyisen ajatusmaailman mukaan en näin tee.
Kommentit (14)
kyllä ymmärtäisin, jos olisit vaikka yhden miehen kanssa ns pelkässä seksisuhteessa. mutta noin monen..
Voi olla, että itse luulet olevasi jotenkin nokkela ja yksi "heistä", kun puhut seksistä avoimesti tms. mutta taidat olla miesten mielestä jotain muuta..niin se vain taitaa olla, vaikka elämmekin v 2010.
Omatuntosi soimaa sinua ja siksi sinä täälläkin tästä kyselet. Älä yritä vaimentaa omatuntosi ääntä. Ei tuollainen ole oikein.
olen aika vapaamielinen joo, mutta sinä vaikutat tosi tyhmältä..luuletko tosiaan, etteivät miehet keskenään puhu asioista? Varmaan nauravat, että taas siltä sai..
otan osaa :( Kunnioitusta noilta miehiltä tuskin enää saat. P.S. miehen puhuvat nimenomaan juuri noista ;)
Vaikka seksistä puhutaan, ei kukaan puhu omista hoidoistaan. Lähinnä vitsaillaan. Ja kyllä mä koen näiden miesten kunnioittavan mua, ovat aina mua kohtaan olleet herrasmiehiä, omalla tavallaan aika suojeleviakin.
Lähinnä sitä olen miettinyt, että miksi sitä pidetään vääränä jos ihmiset nauttivat seksistä, ovat sinkkuja eivätkä satuta ketään. Mullekin irtoseksi oli ennen tabu, mutta nyt olen jotenkin vapautunut tuosta ajatuksesta.
Tarkennuksena siis, että tää porukka on aika suuri, ei mikään pieni ja tiivis porukka, sanotaan vaikka, että kattaa kaikkiaan noin 50 miestä ja 20 naista, eli koko porukka ei ole koskaan koolla yhtä aikaa, ehkä noin 10. Ja sen tiedän, ettei nää miehet toisilleen kerskaile. Nämä on tapahtuneet sinkkuaikanani, eli vajaan vuoden sisään.
t.Ap
eli kaikki tietävät kenen kanssa olet harrastanut seksiä!
olet aika säälittävä kiertopalkinto
Tämä viikonloppu nyt oli mitä oli, en todellakaan joka kerta, harrasta jonkun kanssa seksiä. On mennyt kuukausiakin ilman. En ole varma nakki, enkä koe olevani kiertopalkinto, vaikka miehet toisilleen puhuisivatkin. Jos olisin mies, tämä olisi täysin normaalia ja kukaan ei tuomitsisi.
t.Ap
ja tyttöporukassa kyllä nauraisimme hänellekin. eli jos ei jaksa panosta mutta tekee mieli voi aina ottaa X:n sänkyyn
ja tyttöporukassa kyllä nauraisimme hänellekin. eli jos ei jaksa panosta mutta tekee mieli voi aina ottaa X:n sänkyyn
Yrittäjiä on ollut, mutta en silti ole antanut vaikka kuinka olisi tehnyt seksiä mieli. Edes näistä kenen kanssa olen sängyssä ollut, ei kukaan luule, että multa irtoaa ihan vaan sillä että heitä sattuu nyt huvittamaan.
Kyse siis sellaisesta baarin jälkeen yhteen jatkopaikkaan kokoontuvista. Eli vähän sama kun jostain kantakuppilasta olisin ollut neljän asiakkaan kanssa vuoden sisällä. Osa on tutumpia keskenään kuin toiset.
Voi kun käviskin flaksi noin usein. Eihän sitä aina tarvi tarttua tilaisuuteen, mut tulis edes niitä hyviä tilaisuuksia. Minusta ap kuulostaa ihan harkitsevalta ja fiiliksen mukaan toimivalta, en näe siinä pahaa.
jos tämä ei häiritse sinua, niin eihän siinä mitään. Mutta ehkä sinua arveluttaa kuitenkin kun kirjoitit tännekin.
Mun ajatuksen mukaan "vakipanoissa" on vaara, että alkaa jommalla kummalla kehittymään vääränlaisia tunteita. En halua satutta ketään, en myöskään itseäni. Eroni ei ollut helppo ja sain tosi pahasti kipeetä. Eron jälkeen olen kahdesti ihastunut ja niistä ei ole tullut mitään, en varmaan kestäisi nyt mitään sydänsuruja. Pettämistä en hyväksi, enkä lähde kenenkään varatun kanssa mitään säätämään.
En oikeastaan tiedä miksi tänne kirjoitin, ehkä siksi kun en oikeassa elämässä näistä ystävien kanssa puhu. En siksi ettäkö häpeäisin mitään, vaan siksi, että en minäkään halua ystävieni seksielämästä tietää. Yleisesti kyllä seksistä puhutaan.
t.Ap
otan osaa :( Kunnioitusta noilta miehiltä tuskin enää saat.
P.S. miehen puhuvat nimenomaan juuri noista ;)