Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mitä sepustan työnhakusuunnitelmaan kun ei ole aikomustakaan hakea töitä?

Vierailija
14.03.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aikomustakaan hakea töitä. Olen yhteiskunnalle vain taakkana.

Vierailija
2/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarvitset kuukausittain muutaman tunnin vapaaksi osallistuaksesi kannabis vapaaksi marsseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haen töitä jos saan 1-päiväisen työviikon ja lounaaltapaluurahan.

Vierailija
4/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista psykomamman sunnuntaijorinoista. Sitä paitsi, ei kukaan itse kirjoita työnhakusuunnitelmaansa, vaan sen tekee työvoimatoimiston virkailija asiakkaan kanssa käydyn keskustelun pohjalta.

Vierailija
5/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin viimeksi kun olin työttömänä. Mutta sitä parempi jos sen tekee virkailija, valehtelen sille sitten vaan että haen aktiivisesti itse töitä netistä ja avoimilla hakemuksilla. Paskat, en ensimmäistäkään työhakemusta aio lähettää.

Vierailija
6/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pummit. loiset. selkärangattomat vätykset.

Vierailija
7/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saamaton luuseri ja sossupummi, enkä aio hakea töitä ollenkaan.

Vierailija
8/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä vähintään 40h/vk, niin saatan mä lähteäkin. Muuten en, ja siksi en töitä turhaan haekaan, kun kukaan ei töihin huoli kuitenkaan.

Vierailija
9/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tekisin niin, että pyytäisin työkkärin virkailijaa laatimaan sen suunnitelman. Sanoisin, että en osaa enkä keksi siihen mitään.

Minulle ainakin se tehtiin työkkäristä. Kyllä heidän työnsä on ainakin auttaa ja neuvoa siinä, mikäli asiakas ei itse osaa.

Vierailija
10/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä palkalla elää ilman että pitää käydä sossusta lisää kerjäämässä. Ja työn pitäis kestää vähintäänkin 3kk, että kannattaisi ottaa vastaan. En viitsi hakea töitä, koska kukaan ei ota töihin.

Vierailija
11/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka alottaisi vähemmillä tunneilla, tarjotaan hyville tyypeille enemmän. Mutta sehän taas riippuu tuloksesta!

Jos te löysäperseet menette töihin vaan nostaaksenne palkkaa ja etuja...ei teitä ikinä vakinaisteta/tunteja lisätä.

Se on voi, voi!

Toivottavasti te löysäperseet ja lapsenne jäätte vaikka rekan alle!

En arvosta tuollaista kuppaamista!

Vierailija
12/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta, ennenkuin kuolema korjaa.

Ja köyhä ei voi ottaa muutamaa työtuntia viikossa, koska se sekoittaa täysin rahatilanteen ja syöksee nälkäkuolemaan.

13, vedä paljon kessua, että kuolet tuskallisesti ja hitaasti tukehtumalla vaikka keuhkoahtaumaan.

Vierailija
13/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko Psykomammalle, siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä, ei teille eikä hänelle. Antaa sen jorista itsekseen, kyllä se kohta lopettaa.

Vierailija
14/14 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pienintäkään aikomusta hakea töitä. Tuet juoksee tilille eikä tartte itse tehdä kuin muutaman hiirenklikkaus ja lähettää rahahakemus kelalle.

Ja virikepaikka on toukokuusta eteenpäin toisellakin lapsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän