(hyvä)karppaajat, oletteko saaneet painoa alas miten ja missä ajassa?
Kommentit (5)
näyttäis menevän. Hiilarit alle 150 ja kaloreita n 1400 per päivä. Kyllä mä saan helposti tuon määrän täyteen! Mallipäivä:
- neljänviljanpuuro ja sokeriton mehukeitto tai paistettu kananmuna serrano kinkkusiivulla
- marjasmoothie ja 30g femisoyaa
- appelsiinimehua vajaa lasillinen (paha paha!)
- lounaaksi ruokaisa salaatti tai keitto ja rasvatonta gefiluspiimää. Tai vaikka lihaa kasviksilla ilman kastiketta
- välipalaksi 2-3 rkl maapähkinöitä tms
- päivälliseksi kotiruokaa kasviksilla, 1 siivu ruisleipää (100%), kevytmaitoa lasillinen
- jos kaloreihin mahtuu niin joku hedelmä iltapalaksi
Olen kylläkin melkolailla alakarppi, n.20-50g hh per päivä ja karppausta nyt takana 40 päivää, vaaka näyttää lähemmäs seitsemän kiloa miinusta! Jee jee! Aikaisemmin oon tiputtanut 15kg karppaamalla. Olis nyt varmaan lähtenyt enemmänkin jo jos olisin ylitarkkana niinkuin viimeksi mutta olen ottanut rennoin rantein. Ja hyvältä tuntuu!! Tsemppiä!
Väliin vedän tiukemmin jos siltä tuntuu, mutta yleensä tulee jonki verran myös hapankorppua tmv. syötyä ja karkki on edellen se iso paha susi joka valtaa mut välillä... :/
Mutta kaiken kaikkiaan on kymmenen kiloa tippunu, suurin osa tippui elokuu 2008 ja huhtikuu 2009 välillä. Tämän jälkeen vaan pari kiloa.
Painoindeksi oli lähtiessä lievästi ylipainon puolella (26,7) ja nyt normaalipainossa (23). Vielä kun pari kiloa sais pois niin ois jees ;) Tällä hetkeä mitat n. 61kg/163cm.
että nykyään laihdutusta tärkeämpää on karisseet sentit (joita häviää vaikka paino ei tippuiskaan) + todellinen hyvän olon tunne ja se että ei tee tiukkaakaan syödä vaan kolme kertaa päivässä. Mikä vapauttava tunne ku ei tarvi koko ajan miettiä, että mitä seuraavaks suuhunsa laittais tai ku maha murisee tai on muuten vaan nälkä!! =D
tavoitteenani ei ole painonpudotus vaan muut terveydelliset syyt.
Minä ihmettelen, miten paljon pitäisi syödä, että paino EI putoisi? En meinaa millään pystyä syömään kasviksia/lihaa/munia/hedelmiä jne sellaisia määriä että päivän energiatarve tulisi
kasaan.
Tätä ennen olin siis kova syömään leipää ja pullaa :(