Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jyp-Jokerit -pelissä räjäytetty savupommi?
13.03.2010 |
Kellään tarkempaa tietoa?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun noi homot helsinkiläiset jokerit tulee tänne niin ne fanit on nii idiootteja että ei mitää rajaa.
Kaikki keinot täytyy tietenki käyttää kun eivät osaa pelata.
Kyllä me osataan käyttäytyä kun hesaan mennään.
T: Jyppiläinen
Alue: Aihe vapaa
Jokerifanit poistetaan katsomosta ;)