Sivujen läskimainos! Eikö laita ajattelemaan?
Herääkö teillä ylipainoisilla ajatuksia laihduttamisesta tuosta läskikuvasta, jossa mahan rasvat tursuaa housuista? Se näyttää niin inhottavalta, että mua ainakin ällöttää jo omatkin olemattomat makkarat. Yök!
Saati sitten, että nykymaailmassa tota määrää läskiä voidaan kohta jo pitää ihan normaalina! Kun niitä tollasen mahan omaavia alkaa olemaan koko ajan enemmän ja enemmän!
Että eikun dieetille läskit :)! Mutta ei siis tollaselle lääkkedieetille, mitä tuossa mainostetaan vaan ihan sellaselle lopun elämän kestävän elämänmuutokselle!
Ja lapsennekin kiittää :)!
Kommentit (9)
tuo nainen sais hienosti farkut jalkaan jos ostais rohkeesti muutamaa numeroo isommat. Aika epätoivoinen yritys noihin farkkuihin noilla löysillä.. tai sitten luovuttais suosiolla ja laittais collegehousut jalkaan.
mikä kumma siinä on, että naiset yrittävät ahtautua liian pieniin vaatteisiin. Kaupoissa on kyllä nättejä xl-mallistoja, mutta pitää yrittää tunkea itseään kaikenlaisiin teinimakkarankuoriin.
joka koittaa elää kilojensa kanssa. Välillä menee paremmin, välillä huonommin. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että suurimmalla osalla meistä ihmisistä on joku ongelma elämässään. Joku syö liikaa, joku juo liikaa, joku lyö lapsiaan, joku väsyy kaiken taakkansa alle, joku on hermona koko ajan, joku syö mielenterveyslääkkeitä jne. Minun ongelmani on tuo syöminen, se on varaventtiili, kun alkaa hermoa kiristämään. En kykene vaihtamaan sitä mihinkään toiseen varaventtiiliin, enkä edes halua. Mieluiten olen ylipainoinen kuin alkoholisti, lääkeriippuvainen, mentaalilomalla oleva tai lastensa hakkaaja. Ei siis aiheuta mikään kuva mitään minussa.
Eo. vastauksista päätellen ei ole kovin vaikeeta päätellä miksi Suomi hukkuun rasvaan ja läskiin! Ja julkinen terveydenhoito on kusessa.
Seuraavan kerran kun joku parkuu, ettei pääse korvakipuisen lapsensa kanssa terv.keskukseen, voikin sitten syyttää näitä aina vain suurempia collegeasuja hankkivia naisia, jotka myös äideiksi itseään kutsuvat!
Eo. vastauksista päätellen ei ole kovin vaikeeta päätellä miksi Suomi hukkuun rasvaan ja läskiin! Ja julkinen terveydenhoito on kusessa. Seuraavan kerran kun joku parkuu, ettei pääse korvakipuisen lapsensa kanssa terv.keskukseen, voikin sitten syyttää näitä aina vain suurempia collegeasuja hankkivia naisia, jotka myös äideiksi itseään kutsuvat!
Onneksi meiltä löytyy ihmisiä joilla on empatiaa ja lähimmäisenrakkautta. Lihavatkin jaksavat hyvin laihduttaa, kun heitä potkitaan päähän jatkuvasti ja heille irvaillaan... vai toimisikohan se irvailu sittenkin itseään vastaan?
kuormita terveydenhuoltoa! Kykysi ymmärtää muita ihmisiä on kuitenkin sillä tasolla, että vakavasti epäilen, että lapsesi kuormittavat koululaitosta ja paljon. Empatiakyvyttömän äidin lapset ovat usein empatiakyvyttömiä ja hankalia kouluelämässä. Veroista me ne erityisopettajat ja koulupsykologitkin maksamme.
Terkuin ylipainoinen äiti, jonka lapset pärjäävät koulussa ilman tukitoimia.
Lapset pärjää koulussa itseasissa ihan hienosti. Heillä on myös paljon kavereita. Saavat aina palautetta siitä, että eivät valitse kaveria vaan leikkivät kaikkien kanssa. Ja on mulla itselläkin kavereita, myös ylipainoisia :).
Että kovin heppoisin perustein se erit.opekin tekee täällä av:lla diagnooseja!
ap
Enkä nyt kyllä rupeaisi mihinkään laihdutusprojektiin vaikka näkisin minkälaisen mainoksen, kun olen raskaana.
tällaiset kehotuksesi ja tuo mainos saa vain hymähtämään sille ymmärtämättömyydelle, mitä lihavuuden syistä monilla on. Esim minulla lihavuuden taustalla on masennus ja ahdistunut persoonallisuus. Näille psyyken vaivoille lääkäri ei ole antanut kauhean hyvää ennustetta. Olen siis melkolailla realisti sen suhteen, että välttämättä en kykene mihinään lopun elämää kestävään elämänmuutokseen. Jonkun aikaa menee kyllä, mutta koska psyykeeni pohja ei ole kunnossa, se repsahdus tulee väistämättä jossain vaiheessa.