Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies luki salaa sähköpostiani

Vierailija
13.03.2010 |

Eli ollessani saunassa mies kävi lukemassa sähköpostini kun kuulemma olin epäilyttävä kun viihdyin niin paljon tietokoneella. En muista kuinka hänellä on käyttäjätunnukseni, mutta hän tietää myös pankkitunnukseni, olen aina luottanut häneen ja hän onkin osoittautunut luottamuksen arvoiseksi, tätä ennen. Kaikin puolin ihana, lempeä ja rakastava mirs ja isä yhtäkkiä käänsi kelkkansa ja päätti että minulla ei ole oikeutta yksityisyyteen. Ei ole kuulemma mustasukkainen, ei ole ikinä ollutkaan enkä ole ikinä antanut kyllä aihettakaan moiseen. Olen hämmentynyt ja loukkaantunut, suorastaan vittuuntunut tilanteeseen, tuntuu kuin olisin yhtäkkiä holhouksen alaisena ilman mitään syytä... Ja tämä vain sen takia että olen pitkästä aikaan moneen vuoteen innostunut mailaamaan ystävälle jonka kanssa olen taas läheisissä väleissä. Onko muille käynyt näin? Miten voin enää luottaa mieheeni? Tuntuu kuin hän olisi valehdellut koko ajan ja onkin mustis, vai kuvitteleeko hän että omistaa minut ja siten myös kaiken yksityisyyteni? Mies ei ole osannut antaa järkevää selitystä teolleen, kuulemma hävettää kovasti, mutta anteeksi ei ole esim pyytänyt, sanoi vain että vaihda salasana jos et enää luota minuun!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa se salasana.

Vierailija
2/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, eka kertaa tänne kirjoitan...ei tosiaan ollut kyse siitä että se menisi uudestaan lukemaan mun posteja, kysyin että miten voin enää luottaa siihen...ja mikä auttais tähän armottomaan vitutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on sinusta mustasukkainen, vaikka mitään todellista syytä ei olekaan. Onko hänellä huono itsetunto? Onko tapahtunut jotain, mikä on laukaissut tuollaisen käytöksen?

Vierailija
4/4 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta en tiedä miksi... Ei ole tietääkseni tapahtunut yhtään mitään miksi hänellä olisi aihetta lukea postejani, ei minulla kävisi mielessäkään alkaa urkkimaan hänen postejaan...

Aina ollaan voitu puhua asioista ja sitä ihmettelenkin että miksei hän vain kysynyt suoraan minulta asiasta!

Olen hirveän pettynyt ja vihainen ja tuntuu että pitää jotenkin varoa tekemisiään etten antaisi aihetta epäilyyn, vaikka tosiaan 100 -prosenttisen uskollinen olen aina ollut...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi