Hillitön päänsärky rv 37+6
Koko eilisen päivän ja nyt heräsin taas kolmen jälkeen ihan mielettömään päänsärkyyn. Olen ottanut kaksi Panadol Extend 665mg tablettia, ei vaikutusta. Välillä meinaa mennä ihan tokkuraiseksi olo.
Valkuaista ei ole virtsassa, minulla on sticksejä täällä kotona.
Lieköhän tämä vaarallista? Tuskin myrkytyksestä on kyse, kun ei ole valkuaista. Verenpainemittaria minulla ei ole. Eikä kyllä innosta lähteä sitä mittauttaan kymmenien kilometrien päähän.
Kommentit (7)
turvotusta hieman, ei mitenkään hirveästi. Ollut nyt parilla viimeisellä neuvolakäynnillä.
Nyt välillä huono olo.
Tuota just mietin että oma terkka sanoi ettei pelkkä päänsärky ole myrkytyksen oire. Pitää olla valkuaista ja paineita.
ap
Koska sinulla on seuraava neuvola-aika? Kuinka pitkällä raskautesi on? Loppuraskaudessa tulee enempi kaikkea vaivaa.
Voit mennä myös vähän ulos ottamaan raikasta ilmaa.
Seuraile vointiasi ja soita vaikka omalle terkkarille maanantaina, mikäli vielä vaivoja.
Mulla oli raskaana ollessa kerran migreeni, joka kesti monta päivää. Sain sen menemään ohi kahvilla, eli kofeiini auttoi. Se kaiketi vaikuttaa verisuoniin jotenkin.
joten jos paineet koholla, niin en suosittele! Nyt mittauttamaan paineet! Onko sulla näköhäiriöitä (mustia pilkkuja tms)?
Itselläni salakavalasti kohosi paineet raskauden edetessä ja loppujen lopuksi olin osastolla makaamassa. Valkuaista ei ollut missään vaiheessa, mutta raskausmyrkytysdiagnoosin sain kuitenkin ja synnytys käynnistettiin.
Mulla oli raskaana ollessa kerran migreeni, joka kesti monta päivää. Sain sen menemään ohi kahvilla, eli kofeiini auttoi. Se kaiketi vaikuttaa verisuoniin jotenkin.
Esim apteekeissa saattaa olla tai "naapurin mummolla"
Välillä näytti nollaa, välillä kolme plussaa. Ne tikut ei ole kauhean luotettavia.
Kyllä sinun kannattaa huomenna käydä mittauttamassa se verenpaine. Raskausmyrkytys voi edetä nopeasti. Tokkuraisuus voisi myös kertoa verenpaineesta
Miten muuten? Onko turvotuksia? muuta huonoa oloa?
T.terkka