Rahojen keräily - meinas päästä itku...
tänään kävin kauppakeskuksessa ja sen käytävällä oli sota-veteraanien keräyspiste. Kun kävelin ohi, rahojen kerääjä sanoi toiselle: sillä on lompsa kädessä ekä edes vilkaise tännepäin kun vaan ei tarvi antaa mitään....
Voi että tuli paha mieli. Mä oon just sellainen että annan aina lippaaseen jotain, mulla on kummilapsi kehitysmaassa, olen Punaisen ristin jäsen, siis oikeasti osallistun tällaiseen vapaaehtoiseen toimintaan muutenkin, ja joku kakara kehtaa sanoa tälla tavalla, vaikka olen sinne helvetin lippaaseen laittanut kolikoita silloin kun tulin kauppaan. Mutta en enää sen jälkeen kun poistuin kaupasta....
Menee hermot tästä, en tiedä miksi, mutta se jäi sinne päähän harmittamaan eikä lähde pois :( Se siitä kun on ihminen hyväntahtoinen , niin saa vain turpaan.....
Kommentit (4)
uskomattoman törkeää käytöstä kerääjiltä! Minä laittaisin palautetta ylemmälle tahholle.
nostanut äläkän sen kerääjän nenän alla ja vaatinut jo antamiani rahoja pois mutta mulla onkin paha luonne. Ehdottomasti palautetta eteenpäin!
aina olla typeryksiä. Koeta päästä asian yli äläkä anna yhden ääliön höpinöiden pilata hyviä toimiasi.
porsaita äidin olemme kaikki, kaikki!