Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kesäleiri-minkä ikäisiä lapsia olette lähettäneet

Vierailija
12.03.2010 |

noin viikon mittaisille leireille? Mietin pärjäiskö meidän innokas ekaluokkalainen viikon ilman vanhempia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tahdostaan ja tykkäsi kovasti. Ekana kesänä lähti yksin (siis ilman kaveria), ei haitannut menoa (on aika sosiaalinen tyyppi ja sai leiriltä monta uutta kaveria. Sen jälkeen on ollut joka kesä, joskus kaverin kanssa joskus yksin.

Vierailija
2/8 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoksi (=6 yötä) kesäleirille ja ihan ilman kavereita. Eiköhän tuo siellä pärjää;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ekaluokkalaisen voi jo lähettää leirille mielestäni. Toki riippuu lapsen luonteesta ja sosiaalisista taidoista. Pitäisi olla tarpeeksi reipas ja tulla toimeen isossa lapsiryhmässä.

Itse olin lapsena niin ujo, että minua ei olisi voinut niin pikkuisena millekään leirille lähettää.

Olen ollut monilla leireillä isosena, ja olen sitä mieltä, että lapsista pidetään siellä hyvää huolta ja ohjelmaa ja leikkejä on niin paljon, ettei koti-ikävää yleensä ehdi tulla. Jos kuitenkin tulee, on lapsen kanssa juttelemassa mukava isonen ja leirinohajaaja. :)

Vierailija
4/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kannattaa tietysti kysyä myös muksun mielipidettä! ;)

- Isosena kesäleirillä

Vierailija
5/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempana kyselin muiden kokemuksia.yt.

Vierailija
6/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tosiaan ole vanhempi, mutta ajattelin kuitenkin mielipiteeni kertoa. Omat pikkusiskot käyneet leireillä ekaluokasta asti, hyvin viihtyneet. :)

Vierailija
7/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei pärjää, haetaan pois.

Vierailija
8/8 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ekaluokkalaiset ei kerta kaikkiaan ole riittävän kypsiä viikon mittaiselle leirille. He stressaantuvat siitä melusta ja jatkuvasti meiningistä ja kaipaavat äidin kainaloa. Ja se on ihan ok - yleensä vanhemmat hakevat lapsensa sitten kesken pois jos tuntuu että illat varsinkin on hankalia. Mä suosittelen että jos lapsi on sellainen ettei ehkä ihan vielä kestä viikkoa leirillä, niin aloittelette vaikkapa parin päivän leirillä, päivisin järjestettävillä kursseilla ym.